نوشته شده توسط : مدیر

محلول های لوله بازکنی به خواسته حل کردن مواد جانور داخل لوله ی فاضلاب تشکیل شده گردیده اند از این رو دارنده مواد شیمیای قادر , زیان آور و خطرناکی می‌باشند که در صورت تماس با دیده یا این که تنفس خطرها بدون شوخی را به‌وجود می‌آورند . این مواد در مورد ها شدیدتر احتمالا باعث نابینایی شوند . لوله بازکنی شبانه روزی مشهد

 

خطرها مواد شیمیایی :
مواد شیمیایی جان دار در محلول ها و اسید های شیمیایی باعث زخم وصال به دیده ها می‌شوند . متاسفانه اشخاص متعددی در زمان استفاد از این مواد موردها ایمنی را رعایت نکرده و د ربرخی موردها هم در گیر مسمویت میشوند . از دست رفتن دیده به دلیل بی احتیاطی در به کار گیری از این محلول ها به دور از ذهن نیست .

موادی که برای تمیزکاری هم به کار گیری میگردند استثنا نیستند . موادی نظیر جوهرنمک ها , مواد ضدعفونی کننده , وایتکس و مواد لوله بازکنی اعم از موادی میباشند که در صورت تماس با دیده زخم شیمیایی را ساخت می نمایند و سبب ساز سوختگی جشم میشوند

چه بسا بخارات متصاعد شده بوسیله این مواد زیان آور بوده و می‌تواند سبب ساز سوختگی شود . این سوختگی ها در موردها شدید کره ی دیده را ترک کرده و قرنیه را جراحت می شود . به‌وجود وارد شدن آسیب در پلک , چسبندگی کره ی دیده هم در اثر برخورد این مواد به دیده موجب می شود .

قرمزی دیده و مرحله پلک , سوزش , حس درد , اشک‌ریزش شدید دیده از علامتها جراحت های چشمی با مواد شیمیایی می باشند . با دیدن این علامت ها می بایست فوراً اقدامات درمانی را برای او انجام اعطا کرد .

موقع تماس ماده شوینده با دیده چه بایستی کرد؟
بلافاصله با اورژانس ۱۱۵ تماس حاصل نمایید . در صورت تماس ماده های شوینده یا این که هر ماده‌ شیمیایی دیگر با دیده بایستی فورا یک‌سری توشه دیده ذیل آب , گشوده و بسته شود تا آن ماده از دیده بیرون شود .

شستشوی آهسته دیده با آب حدود ۲۰ دقیقه , او‌لین مبادرت است . شما بایستی پلک‌ها را گشوده کرده و آب را روی مرحله دیده بریزید . این فعالیت را از کناره داخلی دیده انجام دهید . به صورتی که آب از کناره فرنگی دیده بیرون شود .

همینطور میتوانید صورت آسیب دیده را تحت شیرآب یا این که شیلنگ بگیرید . این شستشو را تا زمان مراجعه به دکتر انجام دهید .

بعداز ۲۰ دقیقه شستشو , دیده را با یک گاز استریل پوشانده و پانسمان فرمائید .
به کارگیری اشتباه از بعضا موادشوینده سبب ساز به آسیب دیده , آسیب پلک , چسبندگی پلک به دیده و حتی‌در برخی موردها سبب ساز به از در میان رفتن بی نقص بصیرت شخص خواهد شد

در صورت باقی ماندن محلولهای لوله بازکن و هر جور ماده‌ شیمیایی در دید در فاصله‌ وقتی مراجعه‌ آسیب دیده به دیده پزشک معالج , زخم ناشی از این مواد شدیدتر میگردد . آسیب‌های وارد به دیده از نگاه هنگامی و مالی زیاد هزینه ‌بر است و همینطور زخم خل وچل شدیدی درپی دارااست . براین اساس پیشگیری از آن زیاد لازم است .

پیشنهاد های حتمی هنگام عمل با محلولهای لوله بازکن و اشکال دیگر مواد شیمیایی

– هنگام فعالیت با محلولهای لوله بازکن و دیگر ماده های شوینده و شیمیایی حتما از عینک‌های حفاظتی استعمال شود .

– می بایست این مواد به دور از دسترس اطفال محافظت شوند .

– ماده های شوینده و نظافتی در دستکم غلظت به کار گیری شوند ( یعنی حاذق نباشند ) , به دلیل آن که هرچه میزان غلظت آن ها بیشتر باشد , زخم ناشی از آن شدیدتر میشود .

چه‌گونه نشتی آب را پیدا کنیم؟
نشت آب سالانه یه خرده متعددی آب را در ساختمان ها به هدر میدهد . منشا اساسی نشتی آب از لوله ها اتصالات لوله و سیستم لوله کشی خانه می‌باشد . نشتی های دیگری هم از لوله ها موجود است که‌این آمار را یک‌سری برابر می نماید . نشتی آب از شیر های وخیم یا این که آبگرم کن ها هم موجب هدر رفتن پاره ای متعددی آب می شود . هرچه علامت های نشتی آب مخفی خیس باشد این هدر رفتن ها ارتقاء خواهد یافت . برا تشخیص و چگونگی یافتن نشتی لوله شیوه هایی و جود داراست که پیرو با آن آشنا خواهید شد .

طریقه ی کشف کردن نشتی آب :
یکی‌از این روش ها به کار گیری از کنتور آب است . برای یافتن نشتی آب لوله توسط ی کنتور فرایند تحت را دنبال نمایید .

ابتدا تمام شیر های آب را در خانه سفت ببندید . در‌صورتی‌که خودرو لباسشویی یا این که ظرف شویی روشن باشد این تست به صدق صورت نمی پذیرد .

به کنتور آب مراجعه‌نمایید و عدد ثبت شده بر روی کنتور را یادداشت فرمایید . بعداز گذشت 15 دقیقه مجدد عدد کنتور را یادداشت فرمایید . در صورتی عدد کنتور درین برهه زمانی ارتقا یافته بود اطمینان حاصل فرمائید که جزء سیستم لوله کشی فاضلاب شما در هم اکنون هدر دادن اندازه متعددی آب است .

در بعضی مواقع میزان آب در درحال حاضر هدر رفتن خیلی کمتر از آن باشد که به وسیله کنتور آب قابل تشخیص باشد . برای یافتن دیگر نشتی های آب روش های دیگری موجود است . یکی مطمئن ترین رویه ها به کار گیری از دستگاه های منحصر تشخیص پارگی لوله هست . این دستگا ها با ارسال و اخذ فرکانس قادر است به خیر کوچکترین نشتی ها را نیر شناسایی کند .

تر بودن کنتور آب امری ارگانیک نیست . در شرایطی‌که اعتقاد و باور دارید که تر بودن کنتور آب خانه به دلیل آب کمک و بارندگی نمیباشد , این احتمال را بدهید که در چکیده ازسیستم لوله کشی خانه نشتی آب موجود هست .



:: برچسب‌ها: لوله بازکنی , لوله بازکنی شبانه روزی , لوله بازکنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

تعمیرگاه کولرگازی تهران خدمت عمل مفتخر است که تمام سرویس ها مرتبط با خدمت و فراگیری شارژ گاز کولرگازی را در محل انجام خواهد اعطا کرد . شما در مقاله حاضر یادگرفتن چهره‌ای شارژ گاز کولرگازی را مطالعه خواهید کرد . نصاب کولر گازی تهران

 

همانگونه که می‌دانید یک کدام از گران‌ترین اقلام در صورتحساب برق در مناطقی با تابستان‌های گرم , هزینه کارکرد یک کولر گازی است . در حالتی‌که کولرگازی شما به‌اندازه کافی مبرد برای خنک‌سازی نداشته باشد , این هزینه چه بسا میتواند فراتر نیز باشد . درین مقاله تلاش کرده‌ایم , تا به شیوه ای اصولی طرز شارژ کولرگازی را به‌صورت مرحله‌به‌مرحله به شما یادگرفتن دهیم . با تهران سرویس‌کار همراه باشید .

بررسی , تعمیر و خدمت کولرگازی
قبلی از شارژ گاز کولرگازی حتماً تعمیرات مایحتاج و خدمت کولرگازی را انجام دهید
اگر چه درین مقاله بصورت بی نقص یادگرفتن شارژ گاز کولرگازی آورده شده‌است , ولی یکی مهمترین کارهایی که گذشته از شارژ گاز کولرگازی و وسایل تهویه مطبوع می بایست صورت پذیرد . تعمیرات استاندارد کولر گازی به‌وسیله تعمیرکار باسابقه و تخصص دارد . همینطور بعد از تعمیر و گذشته از شارژ گاز کولرگازی می بایست خدمت دوره‌ ای کولر گازی صورت بپذیرد . برای این فعالیت می بایست پروسه تحت را انجام دهید .

فیلترهای هوای را عوض فرمایید .
اپراتور کویل کندانسور کولرگازی را منزه نمایید .
آلوده بودن هر یک از موردها فوق قادر است سبب ساز پیدایش نشانه‌های کم بودن مبرد در کولرگازی بشود . و در‌صورتی‌که در‌این‌صورت‌ مایع مبرد را به کولرگازی بیش تر فرمائید , شاید دستگاه مبتلا نقص و جراحت شود . در‌این‌صورت‌ شما ناچار خواهید بود علاوه بر هزینه شارژ کولر گازی , هزینه تعمیر کولرگازی را هم متقبل بشوید .


علل و عامل ها ایراد هوادهی کولرگازی را بررسی فرمایید
تمام مانع ها هوادهی ازجمله کثیفی‌های باقی مانده روی پنجره مشبک رشته دمنده را بررسی نمائید . همینطور مطمئن گردید رشته کندانسور به‌درستی فعالیت می نماید . رشته دمنده یا این که رشته هوادهی و همینطور رشته کنداسنور بایستی باد کافی را از فی مابین کویل های مرتبط با خویش جنبش دهند تا بتواند تهویه مطبوع محیط منزل شمارا آماده کنند . صدق هوادهی کولرگازی سبب ساز جایگزینی هوای خنک با هوی گرم خواهد شد . این عمل هم بطور مفید در دفعات متفاوت بر روی بها شارژ گاز کولر گازی شما تاثیرگذار خواهد بود .


بازرسی بی نقص بقیه اجزاء کولرگازی
عدم عایق‌کاری , نشتی یابی کولرگازی , اتصالات ضعیف برق و مشکلات جزئی دیگر , میزان ما یحتاج مایع مبرد برای شارژ گاز کولرگازی شما‌را تغییر و تحول نمی‌دهند . البته این عامل ها می توانند همت سیستم شما‌را کم کرده و به زودی شما‌را بدون چاره به تعمیر یا این که شارژ دوباره کولرگازی کند . اگر نمی توانید پروسه روش شارژ گاز کولرگازی را به تنهایی انجام دهید با سرویسکار کولرگازی ما تماس حاصل نمایید .


انتخاب میزان گاز کولر گازی برای شارژ گاز کولرگازی
مدل گاز کولر گازی مایحتاج خویش را برای شارژ گاز کولرگازی انتخاب نمائید
برای گزینش گونه گاز مبرد کولر گازی خویش می توانید از تعمیرکار کولرگازی تهران سرویس‌ عمل مشورت کردن بگیرید . از طرفی می توانید جهت معلوم کردن مدل گاز مبرد کولر گازی از راهنمایی‌های قرار داده‌شده در کنار دستگیره هوا یا این که راهنمای نصب‌شده در درون باکس در دست گرفتن برق کولرگازی یاری بگیرید . بخش اعظمی از کولرگازی‌ ها نیز روی بدنه خویش برچسب آفریننده سیستم را دارا‌هستند . معمولاً در عمده کولرگازی‌ های امروزی از اشکال مبرد کولر گازی به کار گیری می نمایند . پرکاربردترین گاز ها مبرد گاز r22 و گاز r410a , پایین اسم SUVA410A و Puron می‌باشند . اطلاع از اشکال مبرد کولر گازی برای این‌که اطمینان حاصل نمائید که گونه مطلوب گاز را برای شارژ گاز کولرگازی در اختیار دارید دوچندان کلیدی است . همینطور اطلاع از ارزش بها کپسول گاز کولر گازی میتواند به شما در پیش گویی هزینه ها مضاعف امداد کند .


گزینش دسته اتصالات مرتبط با شارژ گاز کولرگازی
انتخاب نمائید کولرگازی شما به چه دسته اتصالاتی جهت شارژ گاز مجهز است . اتصالات شیرهای معمولی معکوس را می‌توان به آداپتورهای اتصال سرعت بالا مجهز کرد تا از اتلاف مبرد طی مراحل شارژ گاز کاهش یابد . همینطور این عملیات احتمال جراحت دیدن پوست شما در رابطه به‌سرعت مبرد ولر گازی را کم خواهد کرد . هر اتصالی که به کارگیری میکنید , مدام به یاد داشته باشید حتی‌د‌ر شرایط خاموشی کولرگازی , گاز مبرد کولرگازی تحت‌فشار بالایی بوده و فراوان خطرناک است .

توصیه ما برای شارژ گاز کولرگازی , تماس با سرویسکار کولرگازی تهران سرویس‌کار است . ما در کمترین زمان در محل شما حاضرشده و کارها مرتبط با خدمت , تعمیر و شارژ گاز کولرگازی را در کمترین زمان و با شایسته ترین قطعات انجم خوا‌هیم بخشید


کولرگازی را از روش ترموستات خاموش‌کنید
ترموستات و مدارهای مرتبط با آن , کلید روشن یا این که خاموش بودن کولرگازی شما می باشند . شما در سطح بعدی پاور را خاموش خواهید کرد . البته درواقع می خواهیم روشن و خاموش بودن سیستم در رابطه با ترموستات باشد اگرچه ترموستات برای خاموش یا این که روشن کردن کولرگازی تعبیه نشده است .


پاور کولرگازی را خاموش نمایید
پنل بیرونی کولرگازی می بایست مجهز به یک فیوز جدا کننده یا این که یک جدا نمایند مدار در حدود خویش کولر گازی باشد . حتماً قبلی از ادامه فعالیت اتصال برق را از روش فیوز یا این که کلید انقطاع کننده , انقطاع نمائید . آن گاه با دقت به دستورالعمل‌های ذی‌ربط گیج‌ها را به کولرگازی وصل نمایید . این عملیات با اتصال شیلنگ کوچک آبی‌رنگ فشار ذیل به گیج مانیفولد و اتصال شیلنگ قرمز‌رنگ فشار بالا به کولرگازی انجام خواهد شد . گیج‌های کهن مانیفولد ( چندمنظوره ) احتمال دارد شیلنگ‌های رنگی نداشته باشند . در‌این‌صورت اندازه‌گیری و اتصال فشار کم در سمت چپ گیج مانیفولد و اندازه‌گیری و اتصال فشار بالا در طرف راست انجام میگیرد . در گیج های کهن , شیلنگ تأمین که به مرجع مبرد , پمپ تخلیه و یا این که بقیه اجزاء متصل است در میانه جای دارد . بعداز اتصال گیج مانیفولد , کولرگازی را روشن کرده به زمان ۱۵ دقیقه حوصله فرمایید تا سیستم ثبت شود .

 



:: برچسب‌ها: نصاب کولر گازی , نصاب کولر گازی تهران , نصاب کولر ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

ساماندهی پسماندهای ساختمانی در قم هوشمند می شود

قم - قیم اداره رئیس پسماند شهرداری قم ذکر کرد : زیرساخت‌های فعال سازی هوشمند سازی پسماند عمرانی و ساختمانی در استان قم ساخته شده است .
به نقل از خبرگزاری مهر به گزارش شهرداری قم , سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به لزوم چک بر تخلیه نخاله‌های ساختمانی اظهار داشت : در صورت نادرستی مدیریت تخلیه نخاله‌های ساختمانی تراز شهر , این نخاله‌ها در اطراف راه‌ها تخلیه میگردد و بهبود موقعیت یکسری سال اخیر اطراف راه‌ها به دلیل مدیر و آنالیز بر تخلیه نخاله‌ها است .

قیم اداره رئیس پسماند شهرداری قم بابیان این‌که در بخش ستاد تجهیز رئیس تخلیه نخاله‌های ساختمانی دستورالعملی برای آن تعریف شده که‌این راهبرد از روش وزارت سرزمین به اداره شهرداری‌ها بیان شده‌است , ذکر کرد : مبتنی بر این مصوبه کل ناوگان اتومبیل آلات خاک و نخاله مرحله شهر و خودرو آلات حفاری مرحله شهر در سیستم ثبت ویژگی ها شده و دارنده کد می‌باشند و در اختیار گرفتن می شوند . حمل نخاله ساختمانی

میرابراهیمی بابیان این که کار هر زمان از اتومبیل آلات تخلیه نخاله‌های مرحله شهر نیاز به جواز دارا‌هستند , اظهار کرد : درصورتی که در اختیار گرفتن بر تخلیه نخاله‌های ساختمانی به هم اکنون خود‌‌‌ رها می شد آلودگی‌های زیست محیطی بالا میرفت از همین رو بایستی مکان‌هایی برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی گزینش و ساخت شود .

او افزود : در‌حالتی که خاک حاصل از نخاله‌های ساختمانی , خاک نباتی باشد برای عرصه‌های فضای سبز تعریف و در حالتی‌که خاک توشه زیرسازی عالی داشته باشد برای تقاضای زیرسازی در حیث گرفته میگردد .

قیم اداره رئیس پسماند شهرداری قم بابیان این‌که از سال ۸۹ سایت‌هایی تحت عنوان نقاط تخلیه خاک نخاله در کارگروه مدیر پسماند استان رقم خورده شده‌است , اظهار‌کرد : میان نقاط تعریف شده دستگاه‌های مالک حیث در این مورد اعم از محیط زیست , کارها آب و منابع ارگانیک بازدید از محل داشتند و نسبت جهت وزش باد , سرعت باد و وضعیت جوی را بررسی کرده‌اند و این نقاط تحت عنوان نقاط تخلیه نخاله‌های ساختمانی در کمیته مدیر پسماند سال ۸۹ تصویب شده شده‌است .

میرابراهیمی تصریح کرد : این نقاط در اطراف جاده پردیسان محدوده جاده ورجان کهک , کیلومتر ۸ جاده کوه سپید , محدوده اتوبان امام علی ( ع ) بنا شده در معدن خنده رو قلی خان , اطراف بزرگ راه بزرگراه قم - تهران روبروی شهرک شکوهیه و محدوده جمکران واقع شده‌اند که فعلا ۴ وبسایت مورد استعمال و وبسایت بزرگ راه قم - تهران به کار گیری نمی شود .

بر تمام این نقاط و سایت‌های تخلیه نخاله ساختمانی آنالیز می‌گردد

او با اشاره به این‌که بر تمام این نقاط و سایت‌ها چک میگردد , اعلام‌کرد : به زودی درین محدوده‌ها ریدرهایی به عمل گرفته میگردد که در واقع کل ورود و خروج خودرو آلات ثبت و چه بسا اقدامات نخستین بازیافت نخاله‌های ساختمانی انجام میشود .

قیم اداره مدیر پسماند شهرداری قم بابیان این‌که تخلیه نخاله‌های ساختمانی در میدان کوچک‌تر سبب ساز ساخت کمتر گرد و خاک می شود , اعلام‌کرد : این سایت‌ها به وسیله دستگاه‌های ذی‌ربط و نماینده مدیران استانی بازدید و بررسی شده و در کارگروه مدیر پسماند استان با حضور نائب رئیس استاندار طومار تصویب شده شده‌است .

میرابراهیمی با اشاره به این‌که زیرساخت‌های راه‌اندازی هوشمند سازی پسماند عمرانی و ساختمانی در استان قم ساخته شده است , اظهار کرد : حدود ۵ هزار خودرو آلات گردآوری انتقال خاک نخاله به صورتی دستی در دست گرفتن می گردد ولی اکنون اپلیکیشن هوشمندسازی آنان تهیه و تنظیم شده و روی هر ماشینی کدی نصب شده که در هنگام تخلیه ثبت ورود اتومبیل را تعریف میکند .

او با اشاره به زمان فراخوان خودرو‌ها خاطرنشان کرد : پیش گویی می شود که تا یک ماه آتی در رابطه فراخوان خودرو‌ها مبادرت شود چرا‌که شغل های مشقت بار افزاری و اپلیکیشن هوشمند سازی بی نقص شده و می بایست اپلیکیشن و مشقت بار افزار با نیز هماهنگ شوند تا این که فراخوان برای نصب بارکد‌ها بر روی ماشین صورت بپذیرد .

قیم اداره رئیس پسماند شهرداری قم افزود : همه خودرو آلات گردآوری نخاله مشمول هوشمندسازی پسماند عمرانی و ساختمانی درسطح استان میشود از همین رو کامیون‌ها و خاور‌ها در تراز اولیه و لودر‌ها و نیسان در تراز دوم هوشمندسازی قرار دارا‌هستند و حدود ۴۵۰ دستگاه حفار و حدود ۴۵۰۰ اتومبیل حمل و نقل در مرحله شهر داریم .



:: برچسب‌ها: حمل نخاله , حمل نخاله ساختمانی , حمل نخاله در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

فردیس – مدیر سازمان حفاظت محیط‌زیست شهرستان فردیس از رایزنی برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی شهرستان فردیس در گود کبیر رود خبر بخشید . 

مرتضی شکوری در رای زنی با خبر نگار مهر ضمن اشاره به راهکارهای رئیس نخاله‌های ساختمانی در مرحله شهرستان , خاطرنشان کرد : مصوبات گردهمایی کارگروه پسماند شهرستان و امر دادستان بر اساس هماهنگ شدن با اتحادیه کامیون داران برای اتخاذ شایسته ترین استراتژی مدیریتی در حوزه نخاله ساختمانی از اهمیت متعددی برخوردار‌است .

او با تأکید بر این‌که مشکلات حوزه نخاله‌های ساختمانی شهرستان فردیس بررسی‌شده است , اظهار‌کرد : شهرداری‌های بخشها سه , ۱۰ , مشکین‌دشت و دهیاری فرخ‌آباد مکلف شده‌اند نسبت به مکان‌یابی برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی ویژه وانت و کامیون‌ها مبادرت نمایند . حمل نخاله ساختمانی تهران

شکوری با بیان این‌که تخلیه نخاله‌ها در محل مشخص‌شده با بررسی محیط‌زیست انجام می‌گردد , به به کارگیری از امکانات بازیافت نخاله اشاره نمود و افزود : دهیاری فرخ‌آباد برای در تخصیص زمین و شهرداری‌های شهرستان نسبت به خرید امکانات اعلام آمادگی کرده‌اند .

‏رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست شهرستان فردیس اذعان کرد : تخلیه نخاله در مرحله شهرستان مغایر ضابطه است و با امر دادگستری با اشخاص خلافکار برخورد رسمی می گردد .

‏وی تأکید کرد : شهروندان پیش از مبادرت به ساخت‌وساز و انتقال نخاله حاصل از عملیات ساختمانی و یا این که تخریب می بایست نسبت به اخذ قبوض ذی‌ربط از شهرداری‌ها یا این که دهیاری مبادرت نمایند .

شکوری راجع به انتقال نخاله‌های ساختمانی به رینگ دره و گود ایرانیان , اظهار کرد : ‏ با دقت به بیانات مسئول اتحادیه کامیون داران اینک گنجایش گود ایرانیان پرشده است و رایزنی برای استعمال از گود کبیر رود در محور شهریار – قدس در هم اکنون انجام است که امید‌واریم هفته آتی گود کبیر رود برای انجام این حساس در اختیار شهرستان فردیس قرار گیرد .

 ۱۸ کامیون حمل خاک ونخاله غیرمجاز در یاسوج متوقف شد

یاسوج - مدیریت اجراییات شهرداری یاسوج اظهار‌کرد : ۱۸ کامیون حمل خاک ونخاله غیرمجاز در یاسوج متوقف شد .
به نقل از خبر نگار مهر , کرم الله غلامیان عصر دو شنبه در توده خبرنگاران افزود : مطابق ماده ۱۶ ضابطه مدیر پسماند , تخلیه خاک ونخاله وضایعات ساختمانی در کناره شهر و اطراف شهر جرم به حساب آورده می شود .

او ابلاغ داشت : این کامیونها شبانه مبادرت به تخلیه خاک ونخاله درحریم شهر می کردند .

غلامیان تصریح کرد : برای رانندگان این کامیونها تشکیل پرونده شده وبراساس تعرفه شورای اسلامی جریمه شدند .

او بابیان این که رهاسازی ضاعیات ساختمانی در محیط زیست خسارات فراوانی به همراه دارااست , خاطرنشان کرد : می بایست تمامی ما برای حفاظت از محیط زیست و پاکیزگی شهر عملکرد کرده و خویش را مسئول بدانیم .



:: برچسب‌ها: حمل نخاله , حمل نخاله ساختمانی , حمل نخاله در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

اکنون درصد کثیری از مردمان کشورمان و همینطور بخش اعظمی از کشورهای پیشرفته و درحال توسعه و گسترش از سیستم های سرمایشی تبخیری ( Evaporative Cooling Systems ) یا این که به اصطلاح کولرهای آبی‌رنگ برای خنک سازی محیط عمل و معاش خویش در فصول گرم به کار گیری می‌نمایند . این سیستم ها در سایزها , گنجایش ها , گونه های و اقسام متعددی به بازار عرضه میگردند که هریک متناسب به نیاز کاربری ویژه ای پباده سازی و ایجاد شده‌است . درین مقاله قصد داریم در شرایط کلی جور بندی کولرهای آبی رنگ را مورد دعوا و بررسی در اختیار بگذاریم . نصاب کولر آبی تهران

 

گونه بندی کولرهای آبی‌رنگ

کولرهای آبی‌رنگ را می توان از منظرهای متفاوت مورد مطالعه قرار داده و جور بندی نمود . طریق سعی , گونه کاربری , اجزای تشکیل دهنده مکانیکی , الکترومکانیکی و الکتریکی و فاکتورهایی از این دست می‌توانند مبنای مدل بندی کولرهای آبی رنگ قرار گیرند . چندین دسته جور بندی مهم برای کولرهای آبی رنگ می توان برشمرد که عبارتند از :

نوع بندی کولرهای آبی‌رنگ بر طبق جور کولر
مدل بندی کولرهای آبی رنگ بر پایه ی بعدها و گنجایش
جور بندی کولرهای آبی‌رنگ مبنی بر گونه واسط تبخیری به فعالیت رفته
گونه بندی کولرهای آبی رنگ مبتنی بر دسته رشته
و مدل بندی کولرهای آبی‌رنگ بر پایه ی سیستم پیکربندی دمایی
که ادامه به طور تخصصی به هر یک از این موردها غیروابسته خوا هیم پرداخت .

جور بندی کولرهای آبی‌رنگ بر طبق جور کولر

کولرهای آبی‌رنگ در وضعیت کلی در دو دسته اثبات ( Fixed ) و قابل حمل یا این که متحرک ( Portable ) در بازار جانور می‌باشند . در‌صورتی‌که که با نگاهی موشکافانه در شهر بگردید مطمئنا شاهد باکس های آبی در بالکن ها و پشت بام های ساختمان های مسکونی و اداری و … خواهید بود . این کولرها به عبارتی کولرهای اثبات آبی‌رنگ میباشند . نصب این گونه از کولرها اکثر اوقات نیازمند سیستم شبکه کشی ( Ducting ) جهت انتقال هوا به باطن ساختمان است . نیز چنین سیستم آب رسانی این کولرها از روش لوله کشی صورت می‌گیرد .

مدل دیگری از کولرهای آبی‌رنگ که کولرهای پرتابل هم نامیده می گردند فاقد نیاز به لوله کشی آب و شبکه کشی میباشند و می توان آنان‌را در هر کجای ساختمان و اتاق ها قرار اعطا کرد و به کار گیری کرد . بها فراوان ذیل این دست از کولرهای آبی‌رنگ سبب ساز شده‌است که با استقبال فزاینده ای از جانب یوزرها مواجه شوند . اگر چه میزان تلاش و بازدهی آن‌ها اندکی زیر خیس از کولرهای اثبات آب یا این که کولرهای گازی است .

مدل بندی کولرهای آبی‌رنگ بر پایه ی بعدها و گنجایش

گنجایش کولر آبی‌رنگ به طور مشروح در مقاله‌ها قبلی مورد مشاجره و بررسی قرار گرفته است . به طور خلاصه چنین می توان تیتر کرد که گنجایش هوادکی یک کولر آبی‌رنگ برابر است با توان آن کولر برای خنک سازی بعد ها خاصی از محیط . این واحد که بر پایه ی یکای CFM یا این که فوت مکعب بر دقیقه ( Cubic Feet per Minute ) ابلاغ می شود میتواند معین کننده توان هوادهی کولر آبی رنگ متبوع باشد . در کشور ایران اکثر وقت ها گنجایش هوادهی مبنی بر یکای SI و به طور متر مکعب در ساعت ابلاغ می شود .

اکثر زمان ها کولرهای آبی رنگ تا گنجایش حدود 10000 مترمکعب در ساعت را کولرهای خانگی و بالای این گنجایش را کولرهای صنعتی آبی‌رنگ می نامند . کولرهای صنعتی آبی رنگ را می توان شایسته ترین مورد برای خنک سازی هوا در ساختمان های صنعتی , کارخانجات , سوله های بزرگ , آمفی تئاطرها , تالار های بزرگ تولیدی و مرغداری , گاوداری ها و … دانست .

نوع بندی کولرهای آبی‌رنگ بر طبق دسته واسط تبخیری به عمل رفته

مکانیسم سرمایش در کولرهای آبی‌رنگ به نحوی است که انتقال حرارت روی یک واسط تبخیری صورت می پذیرد . به کار گیری از این واسط تبخیری می‌تواند عارضه ها متعددی داشته باشد که عبارتند از ارتقاء تراز تماس در میان هوای گرم و آب خنک کننده , توزیع آب , جذب ذرات جانور در محیط و غیره . لذا مدل آن و کارایی آن می‌تواند در تلاش سیستم سرمایشی تتبخیری ذی‌ربط زیاد تاثیرگذار باشد .

دو گونه گونه بندی کولر آبی‌رنگ بر طبق واسط تبخیری موجود هست که عبارتند از :

کولرهای آبی‌رنگ پوشالی یه معمولی
و کولرهای آبی رنگ سلولزی
مدل واسط تبخیری به عمل رفته درین دو دسته کولر صرفا وجه تمایز در بین آنان است . ولی در شرایطی‌که که مورد مطالعه قرار گیرند تفاوت های دوچندان متعددی را در مدل سعی , گنجایش و بازده خنک سازی و نیز چنین کیفیت هوای خروجی از سیستم خواهند داشت . کولرهای سلولزی نسبت به کولرهای پوشالی مصرف انرژی برق پاییین تری دارا‌هستند . ولی در عین درحال حاضر میزان بازدهی خنک سازی آنها به مراتب فراتر است . استدلال را می توان در خاصیت شگفت انگیز پدهای سلولزی به فعالیت رفته درین سیستم ها جست و جو کرد :

کاهش میزان مصرف آب و برق
ارتقا بازدهی سیستم
ساخت هوایی منزه و سوای باکتری های زیان آور
عدم ساخت بوی نامطلوب
قدمت موثر بالا
هزینه شست و رفت و تعمیرات ناچیز
فارغ از افتادگی
و …


مدل بندی کولرهای آبی رنگ مبتنی بر دسته رشته

نوع بندی دیگری که برای کولرهای آبی‌رنگ می توان برشمرد نوع بندی مبتنی بر گونه حرفه کولر آبی‌رنگ است . حرفه های به فعالیت رفته در سیستم های خنک کننده تبخیری دو جور است و لذا دو دسته کولر آبی رنگ بر پایه ی جور حرفه خوا هیم داشت :


هر کدام از این کولرهای دارنده سعی خاصی بوده و قادر است پاسخگوی نیاز کاربری خاصی باشد . اکثر اوقات برای سیستم های صنعتی بزرگ از کولرهای سانتریفیوژ به کار گیری می‌کنند . به این دلیل که که‌این جور از کولرهای آبی رنگ دارنده حجم جریان هوای بالا با فشار استاتیک بالا می‌باشند .

کولرهای اکسیال هم دارنده حجم بالا میباشند ولی برای سیستم هایی با فشار بالا کاربرد چندانی ندارند . ولی این در حالی است که ارزش این جور از کولرها زیاد مقرون به صرفه میباشد .

مدل بندی کولرهای آبی رنگ مبنی بر سیستم پیکربندی دمایی

نکته انتها راجع به روش پیکربندی دمایی کولرهای آبی‌رنگ است . اکثر اوقات کولرهای آبی رنگ دارنده پیکربندی دمایی محدود میباشند . به نحوی که تنها دو موقعیت کم و بسیار در کلید پیکربندی آن‌ها موجود هست . این محدودیت میتواند در زمان شبانه روز منجر مشکلاتی برای کولر و یوزرها شود . در شرایط معمولی یوزرها بدون چاره خواهند بود به طور مداوم سیستم خویش را روشن و خاموش نمایند تا بتوانند تغییرات دمایی



:: برچسب‌ها: نصاب کولر آبی , نصاب کولر آبی تهران , نصاب کولر آبی در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

با وجود این‌که در سال‌های اخیر به کار گیری از پکیج و رادیاتور متدوال‌تر از آبگرم‌کن بوده است , ولی هنوز عده‌ای قصد به استعمال از آبگرم‌کن برای مهیا کردن آب گرم مایحتاج خویش دارا هستند . اما با دقت افزایش تجهیزات و خوب تر شدن سعی آبگرم‌کن‌ها این امری تماما معمولی است که شما ترجیح دهید خودتان بتوانید هرزمان دلتان خواست کانال آب گرم‌تان را در دست گرفتن نمایید و دیگر متصل به یک کانال مرکزی نباشید .  تعمیرات آبگرمکن

در شهرستان‌ها یا این که خانه‌های کوچکی که در بخشها میانگین شهر جای‌دارد بجهت مقدار ساختمان یا این که مدل معماری آن , فضای چندانی برای فعال‌ساز‌ی موتورخانه باقی نمی‌ماند و در سود از آبگرم‌کن برای گرم نگه داشتن آب به کارگیری می نمایند , بدین ترتیب عالی که اندیشه کنیم میبینیم هنوز نیز به وفور از این وسیله به کار گیری با صرفه می شود , زیرا اکثری از بافت شهری در زمین‌های کوچک با انگیزه حداکثر به کارگیری ساخته میشود و مالکان حاضرند به جای تولید موتور منزل در طبقه تحت همکف آن را به طور یک واحد مسکونی اجاره دهند .
یک آبگرم‌کن عالی چه ویژگی‌هایی دارد؟
با وجود این که در سال‌های اخیر به کار گیری از پکیج و رادیاتور متدوال‌تر از آبگرم‌کن بوده است , ولی هنوز عده‌ای قصد به استعمال از آبگرم‌کن برای مهیا کردن آب گرم مایحتاج خویش دارا‌هستند .
ولی با اعتنا ارتقا تجهیزات و خوب تر شدن تلاش آبگرم‌کن‌ها این امری تماما معمولی است که شما ترجیح دهید خودتان بتوانید هرزمان دلتان خواست کانال آب گرم‌تان را در اختیار گرفتن فرمایید و دیگر متصل به یک کانال مرکزی نباشید .
در شهرستان‌ها یا این که خانه‌های کوچکی که در بخشها میانگین شهر قراردارد به دلیل مقدار ساختمان یا این که گونه معماری آن , فضای چندانی برای فعال سازی موتورخانه باقی نمی‌ماند و در سود از آبگرم‌کن برای گرم نگه داشتن آب به کار گیری می نمایند , بدین ترتیب عالی که تامل کنیم می بینیم هنوز نیز به وفور از این وسیله به کار گیری با صرفه می‌گردد , زیرا بسیاری از بافت شهری در زمین‌های کوچک با انگیزه حداکثر استعمال ساخته می‌گردد و مالکان حاضرند به جای تولید موتور منزل در طبقه پایین همکف آن را به طور یک واحد مسکونی اجاره دهند .
اشکال آبگرم‌کن
به صورت کلی سه مدل متدوال آبگرم‌کن گازی , نفتی و برقی در بازار موجود هست اما در یکی دو سال اخیر اسم آبگرم‌کن شمسی را نیز حتما شنیده‌اید ولی تا کنون به طور انبوه به بازار عرضه نشده تا در باب کارایی‌اش بتوان لحاظ صحت بخشید , ولی بی تردید از نگاه صرفه‌جویی انرژی و حفاظت از محیط زیست صحبت اولیه را خواهد زد . فی مابین سه جور دیگر آبگرم‌کن‌های گازی هوا داران بیشتری دارا هستند , زیرا تا جایی که قابلیت و امکان به کارگیری از گاز باشد , لزومی ندارد شما از نفت به کار گیری فرمایید , ضمن این‌که نسبت به گونه برقی مصرف متعادل‌تری دارااست , برای شهرها و روستاهایی که هنوز گازرسانی نشده‌اند دسته نفتی مناسب‌تر از سایر مدل‌هاست .
ترازو گزینش آبگرم‌کن مطلوب
در خرید آبگرم‌کن گذشته از هر چیز می بایست به تعدادی نکته می بایست اعتنا نمائید ; سوخت اولی چیزی است که مورد علاقه قرار میگیرد که در واقع به به عبارتی مدل گازی یا این که برقی یا این که نفتی بودن برمی‌گردد , گاز تمیزترین و ارزان‌ترین سوخت درین در میان است و همان‌طور که گفتم , در شرایطی‌که امکانش بود حتما از مدل گازی به کارگیری نمائید . ایمنی مسائل اساسی دیگری است که مورد دقت قرار میگیرد , اکثری از گازگرفتگی‌ها به جهت ساخت گاز سمی بوسیله آبگرم‌کن‌های غیراستاندارد حادثه میفتد , براین اساس برای پیشگیری از چنین حوادثی حتما از شیر اطمینان و کلید حرارتی آن مطمئن گردید , ولی تنها استاندارد بودن خویش آبگرمکن کفاف نمی دهد , شما می بایست هنگام نصب دودکش آن مطمئن گردید با مقدار و شیب مطلوب نصب شود . همینطور هنگام خرید توجه فرمایید که مال نشان استاندارد ملی , برچسب انرژی یا این که استاندارد‌های دیگری زیرا نشان استاندارد اروپا CE را داشته باشد .
درصورتی که برای شما اهمیت داراست که آبگرم‌کن آب گرم فوری با حرارت همیشگی در اختیارتان بگذارد به‌این نکته اعتنا نمایید که آبگرمکنی که گزینش میکنید حتما مخزن بزرگ و گنجایش حرارتی بالایی داشته باشد . فشار آب در بخشها متعدد مختلف است , چنانچه در ناحیه معاش شما فشار آب ذیل است , بایستی آبگرم‌کنی با فشار آب ذیل بخرید و برخلاف تصور شما در صورتی‌که شما آبگرم‌کنی تهیه و تنظیم فرمائید که با فشار آب بالا عمل می کند , فشار آب بالا نخواهد رفت و برعکس چه بسا احتمالا در فشار تحت آب روشن نیز نشود . میزان مصرف مورد دیگری است که با دقت به بالا رفتن هزینه‌های مصرف گاز خوبتر است بیشتراز هر چیزی به آن دقت نمائید , قبلی از هرچیز به برچسب انرژی اعتنا نمایید , ولی به صورت کلی گونه دیواری آبگرم‌کن کم‌مصرف‌تر از گونه ایستاده آن است و در‌حالتی که شما آبگرم‌کن را برای محلی ( نظیر ویلا ) خریداری میکنید که احتمال دارد اگر‌چه وقت یک توشه روشن شود خوبتر است از آبگرم‌کن‌های جرقه زن سوای شمعک به کارگیری فرمایید . نکته پایان این‌که به سرویس ها بعد از فروش و ضمانت‌نامه کالا نیز توجه نمایید .
تجهیزات دیگر کالا
امروزه آبگرم‌کن‌ها تماما مجهز میباشند , حسگر‌های در اختیار گرفتن دود و حرارت دارا‌هستند تا از خطرهای احتمالی خودداری نمایند , کم‌حجم‌اند و میتوانید به دو صورت افقی و عمودی آنها‌را نصب نمایید , قابلیت و امکان رسوب تصاحب کردن آنان در آب‌های طاقت فرسا مضاعف زیر است , مجهز به شیر اطمینان و دماسنج بیرونی و همینطور شیر تهیه میزان آب خروجی و دمای آن می‌باشند . از سایر ویژگی‌ها می‌توان به عایق حرارتی بالای بدنه آبگرم‌کن , جرقه زن خود کار , فندک پیزوالکتریک ضربه‌ای , تنظیم‌کننده ارتقا شعله به طور قطعه‌ای یا این که پیوسته و تحمل فشار بالای آب اشاره نمود . بعضا از نمونه‌های نو آبگرم‌کن نیز دارنده سیستم آیونایزر می‌باشند که در واقع عمل آن تندرست نگه داشتن فضایی است که آبگرم‌کن در آن محیط در حالا کار است و نسبتاً عمل تصفیه و سالم‌سازی هوا را انجام میدهد .

 برند‌های عالی 

برند‌های زیاد عالی اهل ایران و فرنگی اینک در بازار آبگرم‌کن فعال می‌باشند , برندهایی زیرا بوتان , پلار , مگاترم , افروز , آریستون ایتالیا , بوش آلمان و اکثری دیگر که کلیه محصول ها خیر با کم تفاوت در پباده سازی ظاهری و یا این که تجهیزات جانبی‌شان به بازار عرضه می‌نمایند .



:: برچسب‌ها: تعمیرات آبگرمکن , تعمیر آبگرمکن , آبگرمکن ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

سیستم کاری کلیه کولر های گازی به یک صورت بوده و کلیه از یک روش برای خنک کردن محیط به کارگیری میکنند و همه کولرهای گازی به صورت اکثر برای خنک کردن هوای یک اتاق به کار گیری میشوند و به راحتی به امداد ریموت در اختیار گرفتن کولر گازی در هر سه جور اسپلیت , قابل حمل و پنجره ای قابل استعمال می‌باشند .

با این وجود برای تعیین شایسته ترین مورد بایستی تفاوت آنها‌را باهم بدانید . نصب کولر گازی در تهران

مقدار
مقدار کولر گازی
کولر گازی اسپلیت به دو نصیب تقسیم می شود , یک بخش برای درون اتاق و دیگری بیرون از آن که موتور یا این که کمپرسور آن است تا بتوانید در محیطی دورتر از محل نصب پنل با دست کم صدا به‌کارگیری شود اما این گونه از کولر فضای بیشتری را نسبت به کولر گازی های پنجره ای و قابل حمل در خارج از محیط به خویش اختصاص می دهد با این وجود در صورتیکه به فضای داخل اتاق اهمیت بیشتری می‌دهید کولر قابل حمل بدترین گزینش می‌باشد چون فضای متعددی از زمین کنار پنجره را اشغال مینماید .

پباده سازی
پباده سازی کولر گازی
از لحاظ پباده سازی بدنه داخلی کولر گازی اسپلیت با در لحاظ به چنگ آوردن این‌که فضای مقداری را اشغال می‌کند و معمولا بر روی دیوار نصب می شود خوبتر از کلیه به حیث میرسد البته با اعتنا به این‌که یک بخش از آن در خارج نصب میشود خیلی قشنگ به حیث نخواهد رسید براین اساس در صورتیکه به محیط خارج اهمیت می‌دهید خوبتر است کولر گازی پرتابل را تعیین نمائید

نصب
نصب کولر گازی
در صورتی‌که یک کولر گازی اسپلیت خریداری نموده اید می بایست با یک کارشناس برای نصب آن تماس حاصل نمایید و زیرا نیز نصیب داخلی و نیز فرنگی آن بر روی دیوار نصب میشوند و این فعالیت به دلیل تخصصی بودن صرفا از عهده نصاب کارشناس آن بر خواهد آمد و مدل و محل نصب هم تأثیر بسزایی در میزان کارکرد و سرمادهی کولر گازی ایفا خواهد کرد همینطور هزینه بیشتری را نسبت به نصب کولر قابل حمل و پنجره ای می بایست بپردازید . شما میتوانید کولر گازی قابل حمل و پنجره ای را خودتان نصب نمایید .

آشفتگی
راز و صدای کولر گازی
کولر گازی دیواری یا این که اسپیلت به دلیل این که کمپرسور آن بیرون از اتاق است کم‌صدا ترین آیتم برای گزینش است و کولر گازی های قابل حمل و پنجره ای به دلیل
این‌که کمپرسورشان جداازهم نیست و در محل به کار گیری قرار خواهد گرفت رمز و صدای بیشتری دارا‌هستند . ولی ناگفته نماند که میزان سروصدای کولرگازی های قابل حمل بسته به نوع آن ها مختلف میباشد .

گنجایش

این حقیقت موجود است که در سیستم اسپلیت به دلیل این‌که دستگاه سردکن آن جدا از کمپرسور است این قابلیت را به تولیدکنندگان داده که کولر گازی هایی با توان فراتر بسازند . که بتواند محیط بیشتری را تهویه نماید و که در مقایسه با کولر گازی پنجره ای و قابل حمل این گنجایش زیاد بالا بوده و دیده گیر است

در پایان :
کولر پنجره ای نسل کهن تری از کولر گازی است که شرکتهای سازنده فعلا تمایل مضاعف فراوان پاره ای به ساخت آن دارا‌هستند و کولر گازی پرتابل نیز مطمئناً مایحتاج مکان هایی است که اصلا قابلیت نصب کولر گازی نیست مکان هایی مثل مغازه هایی که از تهویه قابل قبولی برخوردار نبوده و در تحت همکف و … واقع گردیده اند البته استاندارد ترین وسیله تهویه مطبوع دراین در بین کولر گازی دیواری یا این که اسپیلت است که تمام تمرکز موسسات آفریننده برای ساخت و ارتقاء تجهیزات در‌این کولر گازی به عمل برده شده‌است پس در صورتی شما محدودیت خاصی ندارید سفارش ما به شما کولر گازی دیواری است…

ولی با در حیث به چنگ آوردن تفاوت های هر سه جور کولر گازی یکی را که خوب تر به کارتان می‌آید گزینش نمائید .



:: برچسب‌ها: نصب کولر گازی , نصب کولر گازی تهران , نصب کولر ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

 گوشه ای : امروزه با ترقی تکنولوژی کیفیت معاش آدم ها ارتقاء یافته است . به کار گیری از سیستم های ارتباطی هوشمند , ساختمان های هوشمند ( Smart Buildings ) و امکانات هوشمند یک کدام از اجزای لاینفک معاش روز جاری آدم شده‌است . سرویسکار کولر آبی مشهد

 

امروزه با ترقی تکنولوژی کیفیت معاش آدم ها ارتقا یافته است . استعمال از سیستم های ارتباطی هوشمند , ساختمان های هوشمند ( Smart Buildings ) و امکانات هوشمند یک کدام از اجزای لاینفک معاش روز جاری انسان شده‌است . بدین ترتیب به دور از توقع نیست که ایجاد کنندگان امکانات خانگی و صنعتی در پی ارائه فناوری های هوشمند برای یوزرها بوده و در این سو از نیز سبقت بگیرند .
یکی‌از سیستم های دارای اهمیت در ساختمان های مسکونی , اداری , ورزشی , و تجاری و صنعتی سیستم های سرمایشی و گرمایشی می‌باشند . گونه های مختلفی از این سیستم ها جهت کاربری های متعدد به یوزرها عرضه می شود . و به طور مداوم کیفیت اجزا , شیوه کارایی , بازده , مصرف انرژی و بقیه فاکتورهای مرتبط با افزایش عملکرد آن‌ها اصلاح می شود . سیستم های گرمایشی و سرمایشی متناسب با محیط های مسکونی و صنعتی اکثر زمان ها به طور های گازی و آبی رنگ دراختیار درخواست کنندگان قرار دارا هستند .
کولر صنعتی سلولزی پلیمری
یک کدام از جدیدترین و به روزترین سیستم های سرمایشی , کولر صنعتی سلولزی پلیمری است . همان طور که از اسم این نسل از سیستم های خنک کننده بر میاید با اعتنا به میزان هوادهی و گنجایش , این سیستم های برای کاربری های تجاری و صنعتی و تالار های بزرگ تولیدی دوچندان کارآمد می‌باشند .

روش تلاش کولر صنعتی سلولزی پلیمری

شیوه تلاش کولر صنعتی سلولزی پلیمری مثل ساید کولرهای آبی‌رنگ با به کارگیری از تبخیر آب است ( Evaporative Cooler ) . هوای گرم محیط در تماس با پدهای مرطوب کولر گرمای خویش را به آب داده و خنک می شود و منجر تبخیر آب می شود . در‌این سیستم , آنتالپی تبخیر بالای آب فاکتور دارای اهمیت کارکرد سیستم است به این دلیل‌که منجر خنک سازی هوای گرم تا دمای پایینی می شود .

محصول بدنه کولر صنعتی سلولزی پلیمری

با دقت بدین این‌که بدنه این سیستم های سرمایشی تبخیری از پلیمر درست شده , مقاومت ( Resistance ) بدنه در قبال آب و بقیه فاکتورهای محیطی مضاعف فراتر از کولر های معمولی است . در کولرهای آبی‌رنگ معمولی با بدنه فلزی معمولا بدنه بعد از مدتی در تماس با اب مبتلا پوسیدگی می شود . البته فرآورده پلیمری بدنه این کولرها منجر ارتقاء قدمت اثرگذار دستگاه شده‌است . به علاوه , می نمی‌توان زیبایی ظاهری و وزن زیر این بدنه ها را فراموش کرد .

پدهای خنک کننده کولر صنعتی سلولزی پلیمری

کولرهای آبی رنگ معمولی که با پوشال های معمولی فعالیت می نمایند معمولا بعداز بازه کوتاهی بازده خنک سازی خویش را از دست می دهند . به این دلیل‌که پوشال ها بعد از مدتی در تماس با آب حاد می گردند . پدهای سلولزی ( Cellulose Pads ) از کاغذ های کاغذی سلولزی درست شده گردیده اند .

مزایای این پدها را به اختصار چنین می توان تیتر کرد :

• ساختار منظم این پدها سبب ساز می شود هوا در درون پدها حبس شده و به طور بدون نقص با آب در تماس باشد .
• میزان جذب آب درین پدها به حداکثر رسیده است تا بازده خنک سازی را ارتقاء بخشد .
• قدمت موءثر پدهای خنک کننده سلولزی دوچندان فراتر از پوشال های معمولی ( 3 الی 5 سال قدمت اثرگذار ) است .
• پدهای سلولزی تحت عنوان یک غربال هوا در درون کولر صنعتی سلولزی پلیمری فعالیت می نمایند . بناراین آلودگی ها و گرد و غبار مو جود در هوا را جذب کرده و در خویش نگه می دارا هستند .
• رسوب زدایی پدهای سلولزی فراوان آسوده صورت می پذیرد .
• نصب نخستین و ردوبدل این نسل از پدهای خنک کننده زیاد سهل است .
• به کار گیری از پدهای سلولزی خنک کننده قادر است سبب ساز تنفسی سلامت در محیط های مخصوصا صنعتی گردد .
• قمیت پدهای سلولزی فراوان مقرون به صرفه است .
• میزان هدررفت آب درین پدها با استعمال از ساختار کانال ای و زوایای تخصصی به دست‌کم رسیده است .
تجهیزات و مزایای کولر صنعتی سلولزی پلیمری
در مطالب فوق الذکر راجع‌به مزایای بدنه پلیمری و پدهای سلولزی مرتبط با آن دعوا شوید . درین بخش عملکرد داریم بقیه جوانب مثبت یا این که احیانا منفی کولرهای صنعتی سلولزی پلیمری را در بوته دعوا در اختیار بگذاریم . در ذیل , تنی چند از متداول ترین تجهیزات و مزایای کولرهای صنعتی پلیمری سلولزی آورده شده‌است .
• قابلیت استعمال از اینورتر جهت ارتقای بازده خنک سازی با به کارگیری از تغییر تحول طرز تلاش کمپرسور و خروج از شرایط روشن خاموش ( On/Off )
• ارتقاء منفعت وری در مصرف انرژی با به کار گیری از نصب اینورتر که با حذف شروع مداوم کمپرسور منجر کاهش مصرف برق و در سود کاهش مخارج ناشی از آن می شود .
• پباده سازی شده در گنجایش های متعدد برای کابری های مختلف , و در بعضا از جور ها قابلیت و امکان تهیه و تنظیم جندین گنجایش بصورت دستی ( Manual ) یا این که با به کارگیری از ریموت در اختیار گرفتن ( Remote Control ) درنظرگرفته شده شده‌است .
• هوشمند سازی سیستم کولر صنعتی سلولزی پلیمری جهت حصول امکان در اختیار گرفتن از روش بدور سیستم بوسیله نرم افزار های منحصربه‌فرد
• به کارگیری از ترموستات و سیستم ترمومتر هوشمند و خودکار به گونه ای که سکو حرارت متبوع را تهیه کرده و از داخل شدن فشار بسیار بر روی کولر می کاهد . به این ترتیب سیستم دیرتر مبتلا سایش و فساد میگردد .
• قدمت موءثر بالا به دلیل تعیین بدنه , پد و اجزای داخلی کیفیت خوب و نیز چنین قابلیت و امکان نصب اینورتر و سیستم هوشمند در دست گرفتن دما
• نصب زیاد سهل و آسان
• تعمیر و مراقبت کم هزینه و آسوده
• قابلیت به کارگیری از دو جور حرفه محوری یا این که اکسیال ( Axial ) و سانتری فیوژ ( Centrifuge ) به خواسته هوادگی به بالا و روبرو .

 



:: برچسب‌ها: سرویسکار کولر آبی , سرویسکار کولر آبی مشهد , سرویسکار کولر ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

بالا زدن آب از چاه فاضلاب در هنگام باراش باران به عوارض مختلفی است . یکی دلایلی که منجر بالا زدن آب از چاه می شود لوله کشی خطا آب باران هست . آب باران می بایست به وسیله لوله ها در جهت چاه های فاضلاب ساماندهی شود . از این رو چنانچه لوله کشی آب باران به صحت اجرا نشود آب باران در معابر باقی می‌ماند . پس رعایت اصول لوله کشی برای آب باران فرمان واجب و لازم می‌باشد . یکی دیگر از عارضه ها بالازدن آب از چاه فاضلاب هنگام بارش باران لبریز بودن چاه فاضلاب می‌باشد . درین حالت می بایست به یک کمپانی تخلیه چاه تماس حاصل نمایید .

نکات اساسی لوله کشی آب باران :
پیش گویی کانال آب باران بطور جدا

استعمال از لوله ها استاندارد

بکاربردن مال لوله ی مطلوب

حفر چاه جدا از هم برای دفع آب باران

همخوانی قطر لوله ها با تقشه

• نقشه های اجرایی بایستی دربرگیرنده کف شوهای اخذ کننده آب باران , مسیر و قطر لوله های قائم و افقی و روزنه های بازدید باشد . پلان طبقات و محوطه ساختمان می بایست در تقشه ها نشان داده شود . لوله کش

بررسی عیوب و نواقص لوله ها

بررسی آنکه لوله های آب باران تحت عنوان لوله فاضلاب یا این که هواکش مورد استعمال قرار نگرفته باشد .

به کار گیری از لوله هایی مقاوم در قبال نوروفروغ خورشید

• چنانچه لوله قائم آب باران در معرض ضربات فیزیکی و یا این که نوروفروغ خورشید جای‌دارد خوب تر است از لوله های مقاوم ( UPVC یا این که گالوانیزه ) مصرف شود .

حفاظت از لوله در قبال یخ زدگی

محاسبه کردن تعداد رایزرهای آب باران

• خوبتر است برای بام های با مرحله بیشتراز 100 متر مربع حد اقل 2 عدد رایزر آب باران در لحاظ گرفته شود . پیشنهاد میشود حد اقل قطر لوله های آب باران ساختمان 4 اینچ باشد .

اتصال لوله های PVC با چسب

اتصال لوله های پلی اتیلن به یاری گرما

تعبیه کفشوی برای لوله های آب باران

گزینش مال و دسته مطلوب برای کفشوی

• کفشوی آب باران بام بایستی از فرآورده مقاوم در قبال خوردگی باشد و کانال صافی داشته باشد . کفشوی آب باران بایستی به ترتیبی باشد که کانال صافی آن دست‌کم تا 10 سانتی متر فراتر از تراز بام ادامه یابد . اتصال لوله آب باران بایستی مستقیما به کفشوی آب باران باشد و اجرای لوله افقی آب باران روی بام ممنوع است .

اجرای سیفون پس از کفشوی محل ورود لوله آب باران مجاز نمیباشد

به کارگیری از بست مطلوب برای لوله ها

رعایت مسافت بست ها

تعبیه ی روزنه ی بازدید در تحت ترین نصیب لوله های قائم ( پیشین از تحت ترین زانو )

• روزنه بازدید همینطور بایستی در نقاط تغییر تحول جهت لوله های افقی , در‌صورتی‌که زاویه تغییر و تحول جهت لوله بیشتراز 45 مرتبه باشد نصب شود .

• در صورتی‌که لوله اب باران افقی یا این که قائم در اجزای ساختمان دفن شود , روزنه بازدید می بایست تا تراز تمام شده کف یا این که دیوار ادامه یابد .

• روی لوله افقی مهم آب باران خروجی از ساختمان , فورا پی از خروج از ساختمان روزنه بازدید می بایست در جایی باشد که دسترسی به آن سهل و آسان بوده و به سهولت بتوان از آن نقطه با صادر کردن وسایل مطلوب , گرفتگی لوله را بر طرف کرد .

روی لوله افقی آب باران ( در محوطه ) در مسافت مطلوب روزنه بازدید نصب شود .

• روی لوله کلیدی افقی زیر ترین نصیب کانال لوله کشی در مسافت هر 15 متر ( برای لوله های کمتر از 100 میلی متر ) و در مسافت هر 30 متر ( برای لوله های 100 میلی متر و بزرگتر ) روزنه بازدید واجب است .

• مقدار روزنه بازدید روی لوله آب باران , تا قطر نامی 100 میلی متر ( 4 اینچ ) می بایست برابر قطر نامی لوله باشد . در لوله های با قطر نامی بزرگتر روزنه بازدید بایستی دستکم 100 میلی متر باشد .

شیب لوله های افقی آب باران مطلوب باشد .

• دستکم شیب لوله های افقی آب باران می بایست یک درصد باشد .

پیشین از تست , لوله آب باران با رنگ یا این که اجزای ساختمان پوشانده شود .

زمان و فشار تست مطلوب باشد .

• بازه زمانی تست 15 دقیقه است و تست با آب برای حد عمده فشار استاتیک , مرتبط با طول بلندترین لوله های قائم آب باران صورت می‌گیرد . بعداز مالامال کردن بدون نقص لوله ها با آب در صورت کاهش مرحله آب در لوله ها بایستی تمامی قطعات و اتصالات مورد بازرسی قرار گیرند و نشت آب مشاهده نشود .
در صورت مشاهده نشت آب , بایستی قطعه یا این که اتصال معیوب ترمیم یا این که بده بستان شود و تست با آب تکرار گردد .

 



:: برچسب‌ها: لوله کشی , لوله کش , انواع لوله ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

لوله کشی

لوله کشی فاضلاب ساختمان یک کدام از مهم ترین و فنی ترین تاسیسات ساختمان است . اجرای نکات کلیدی هنگام لوله کشی فاضلاب نیاز به علم , تجربه , ابزار ماهر و مهارت دارااست . نکات متعددی برای نصب لوله های فاضلاب موجود است که در حالتی‌که به توجه اجرا نشود در آتی سبب ساز ساخت خسارات متعددی خواهد شد . درین نصیب به مهم ترین ضوابط لوله کشی فاضلاب میپردازیم :

پوشش لوله های فاضلاب :
نصب لوله های فاضلاب به طور صاف و بدون واسطه برای همت درست سیستم فاضلاب اهمیت متعددی دارااست . در بعضی مواقع این لوله ها از تحت ساختمان عبور میکنندو اگر که لوله ها از ذیل ساختمان عبور کردند بایستی پوشش مطلوب برای آنان تعبیه شود . پوشش مطلوب برای لوله های فاضلاب تحت ساختمان 15 سانتی متر هست .

شیب مطلوب برای نصب لوله های فاضلاب :
انگیزه نصب لوله های فاضلاب سوق‌دهی فاضلاب به چاه فاضلاب یا این که کانال ی فاضلاب شهری هست . سرعت این انتقال می بایست مورد اعتنا لوله کش فاضلاب قرار گیرد . یک کدام از عواملی که گزینش کننده سرعت انتقال فاضلاب به داخل چاه است درصد شیب کارگذاری است . شیب صفر تا پنج درصد برای این عمل مطلوب است . در حالتی که شیب از این میزان کمتر یا این که بیشتر باشد منجر بسیار شدن سرعت انتقال فاضلاب یا این که باقی ماندن فاضلاب در لوله خواهد شد . همینطور اتصالات هم می بایست به طور 45 سکو نصب شوند .

نصب روزنه ی فاضلاب :
روزنه ی بازدید از فاضلاب برای بررسی حالت فاضلاب و چاه فاضلاب اهمیت ویژه ای داراست که در بعضا مواقع بوسیله لوله کش های فاضلاب نادیده گرفته می گردند . همینطور در انتهای لوله ای فاضلاب هم می بایست روزنه ی بازدید قابل قبولی نصب و تعبیه شود

آزمایش و تست سیستم فاضلاب :
از مهم‌ترین روند نصب لوله های فاضلاب مراحله ی انتها میباشد . آزمایش سیستم لوله کشی فاضلاب به‌این صورت انجام می گیرد که دود , آب , یا این که هوای فشرده را به داخل لوله می فرستیم تا از عدم نشتی لوله ای فاضلاب اطمینان حاصل کینم . قبلی از انجام این فعالیت بایستی تمام محل ورود و خروجی های لوله های فاضلاب را سفت کرده و آنگاه با اعتنا نشتی لوله ها را بررسی می‌کنیم . خوب تر است برای اطمینان خاطر بعد از هربار نشت یابی و تعمیر نشتی تست را مجدد تکرار کرد .

لوله بازکنی چاهک ایوان
بالا زدن آب از چاه ایوان ساختمان های سابق اعم از صحنه هایی است که برای اشخاص ابدا خوشایند نیست . بالازدن آب از چاهک ایوان به دلیل گرفتگی لوله های حیاط و گیر کردن شی فرنگی در لوله بالکن چهره می‌دهد . نذاشتن یک توری بر دهانه ی لوله ی فاضلاب منجر گرفتگی آن خواهد شد . این گرفتگی راه و روش عبور آب را سد می نماید . روش های مختلفی برای بازکردن گرفتگی چاه حیاط موجود هست که بسته به شدت گرفتگی عملا سبب بازشدن چاه حیاط خواهد شد . اعم از این روش ها می شود به به کار گیری از محلول های ارگانیک و شیمیایی لوله بازکنی , و در صورت گرفتگی شدید لوله از فنرهای لوله بازکنی برقی اشاره نمود .

رفع گرفتگی چاه حیاط :
برای بازکردن چاه ایوان میتوانید از محلول های اماده ی لوله بازکنی یا این که چنته استعمال نمایید . در اکثری از مورد ها به کار گیری از محلول های ارگانیک هم پاسخگو خواهند بود .

در شرایطی که ترجیح می دهید از محلول های لوله بازکنی ارگانیک به کارگیری نمایید یک استکان جوش شیرین و یک استکان نمک را با یکدیگر ادغام کرده و داخل چاه بریزید . بعد یک کتری آب جوش بر روی آن تخلیه نمائید تا گرفتگی برطرف شود . این فعالیت را اگر‌چه برهه زمانی یکبار انجام دهید .

در صورت گرفتگی های شدید لوله و گیر کردن جسم طاقت فرسا در لوله ی فاضلاب نمی‌توان با این روش ها از شرگرفتگی لوله رهایی یافت .

به کار گیری ی مضاعف و مکرر از محلول های لوله بازکنی منجر پوسیدگی لوله های فاضلاب ایوان خواهد شد و عواقبی دردسر ساز را در پی خواهد داشت . برای بازکردن گرفتگی های شدید لوله , شرکت ها لوله بازکنی با یاری پمپ تراکم هوا یا این که فنر های لوله بازکنی تخت گاز گرفتگی چاه ایوان را برطرف خواهند کرد .

 



:: برچسب‌ها: لوله کشی , لوله کش , انواع لوله ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()