نوشته شده توسط : مدیر

یزد ـ مدیر اداره محیط زیست اعلام کرد : نخاله های تخلیه شده در حوالی شهرها زیبنده نیست و حتما می بایست برای مدیر نخاله و دوری از تخلیه بی خط مش نخاله در دشت ها طرح ریزی دورازشوخی تری صورت بپذیرد . حمل نخاله شمال تهران

به نقل از خبر نگار مهر , معصومه ابتکار عمل عصر روز جاری در گرد هم آیی شورای اداری استان یزد با اشاره به اتفاق ها روز جاری در تهران اظهار داشت : این اقدامات به دور از شان انسانی است و از‌آنجا که تروریست ها هیچ امیدی برای پیشبرد هدف ها خویش ندارند , دست بدین اقدامات بدور از شان انسانی می زنند .

او با ابراز همدردی با خانواده های شهدا و جانبازان این رخداد گفت : مردمان کشور ایران سال های مشقت بار ده سال 60 را پشت راز گذارده اند و اتفاقات روز جاری ما‌را به یاد آن روز ها و ایستادگی و سر‌بلند‌ی مردمان جمهوری اسلامی ایران انداخت که تا پایان پای آرمانها امام و انقلاب ایستادند و این حرکات هیچ نگرانی به ما خط مش نمی دهد و با همبستگی به پیش خوا هیم رفت .

اختراع در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به نقل از های بیان شده در زمینه‌ی محیط زیست استان یزد اظهار کرد : این گزارش ها امید بخش است و در جهت تاکید رهبر معظم انقلاب و مدیریت جمهور در حوزه های زیست محیطی است .

برنامه ششم بسط پشتیبان محیط زیست است

مدیریت اداره محیط زیست ادامه اعطا کرد : در شرایطی‌که معضل های فی مابین المللی که معضل های ملی آن را فهم و شعور کرده ایم را به خیر مدیر نکنیم , شاهد زخم های دور از شوخی به خیر فقط به محیط زیست بلکه به بقیه منابع انسانی و اقتصادی و . . . خوا هیم بود .

او با اشاره به این‌که برنامه ششم گسترش هم طرحی سرشار از حمایت از محیط زیست است , افزود : با اجرای این برنامه توسعه و گسترش استوار را شاهد خوا هیم بود چون گسترش استوار همواره به گنجایش طبیعت را در مسیر بسط مورد اعتنا داراست .

ابداع تصریح کرد : بسط هیچ وقت نباید به بها نابودی آب , خاک , منابع ارگانیک , محیط زیست و . . . باشد که استراتژی آن مدیر قدرتمند , آمایش سرزمینی و آشنایی گنجایش های زیستی استانها است .

علم سنتی در حوزه آب می بایست مورد به کار گیری قرار گیرد

مدیریت اداره محیط زیست تاکید کرد : در استانی مانند یزد اعتنا به کشت های سازگار با محیط زیست , کم آبخواه به خیر و خوبی مشاهده شده و میبینیم که کشت های گلخانه ای پیشرفته ضمن این که بی آبی مختص استان یزد نیست و سرزمین ما با این معضل مواجه هستیم بدین ترتیب ضروری است نیز علم سنتی خویش را مثل قنات ها و بنا های آبی رنگ و انرژی های منزه خویش را به فعالیت بگیریم و نیز از علم روز و فناوری های نوین در مسیر بسط استانها به خصوص استان یزد یاری بگیریم .

او افزود : این اقدامات به صورت انقطاع درسمت اقتصاد سبز سرزمین است و این اقتصادی که سازگار با محیط زیست است و به بها آلودگی و تخریب رویش نخواهیم داشت و در پباده سازی واحد صنعتی و . . . . از ابتدا کلیه مساله را ببینیم و از مورد آب تا پسماندها و . . . را مدنظر در اختیار بگذاریم و هیچ چیز نباید هدر رود و منابع می بایست برگردد و بازیافت شود یا این که به طبیعت برگردد و چیزی تحت عنوان پسماند نماند که دولت در این راه حمایت های دور از شوخی داراست .

نوآوری ادامه بخشید : نخاله های تخلیه شده در نزدیکی شهرها زیبنده نیست و حتما بایستی برای مدیر نخاله و خودداری از تخلیه بی راه و روش نخاله در دشت ها طرح ریزی دور از شوخی تری داشته باشیم .

توریسم ارگانیک در استانها فعال شود

او توریسم ارگانیک را هم در بعضا استانها اعم از یزد زیاد دارای اهمیت دانست و اظهار‌کرد : قرق های منحصربه‌فرد هم بستر ساز توریسم ارگانیک شده که امید واریم بتوانیم با همیاری مسئولان استانها مسئله سپرده گذاری , عمل اقتصادی همراه با محافظت ذخائر طبیعت , کارآفرینی و . . . عمل شود .

اختراع در زمینه‌ی اقداماتی که در مسئله تصفیه فاضلاب در استانها اعم از یزد صورت گرفته اظهار‌کرد : این اقدامات دوچندان گرانبها است و بایستی بتوانیم برای نگهداری منابع آب و بازگرداندن فاضلاب به چرخه مصرف طرح ریزی بدون شوخی داشته باشیم .

او اظهار داشت : محیط زیست به یک قسمت و اداره خلاصه نمی‌شود و معتقدیم محیط زیست یک موضوع فرابخشی است و کلیه دستگاه ها دراین مورد مسئولیت دارا‌هستند .

تک تک وزارتخانه ها بایستی کارنامه زیست محیطی خویش را ارائه نمایند

ابتکار عمل یادآور شد : تک تک وزارتخانه ها بایستی کارنامه زیست محیطی چهار ساله دوم خویش را مثل چهار ساله اولیه دولت آقای شیخ ارائه دهند که سفارش میکنم با دقت به شغل های ارزشمندی که در یزد شده یک کارنامه از همت زیست محیطی استان یزد هم داشته باشیم .

او همینطور از اجرای طرح دانش گاه سبز خبر اعطا کرد و ذکر کرد : استان یزد دراین مورد هم پیشگام است و این اقدامات میتواند یک سرمشق و نقشه شیوه برای دولت دوازدهم در استان یزد باشد .

مدیریت اداره محیط زیست از عمل تشکل های مردمان ارگان و بخش سری هم سپاس کرد و ابلاغ داشت : مسئولیت پذیری مردمان در قبال تخریب ها و مشکلات زیست محیطی قادر است یک جریان مثبت به جهت احیای محیط زیست پیرو داشته باشد .
بازسازی مجدد نمایش سورس دانلود سورس کپی



:: برچسب‌ها: حمل نخاله , حمل نخاله ساختمانی , حمل نخاله ساختمانی شمال تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

خرم‌آباد - استاندار لرستان بیان کرد : سپاس از زحمات پاکبان‌ها در ساخت کمتر آشغال و تفکیک آن ها در مبدأ است . 

به نقل از خبر نگار مهر , سید موسی خادمی عصر روز شنبه در مراسم تجلیل از پاکبانان خرم آباد با اشاره به این‌که پاکبانان قشری میباشند که بی داعیه و با همگی توان محیط زیست را برای معاش ما فراهم می نمایند , اظهار داشت : این دوستان عزیز لایق تقدیر و تشکر میباشند . حمل نخاله ساختمانی غرب تهران

نامگذاری ۱۲ اسفند تحت عنوان روز پاکبان را در شورای فرهنگ و تمدن همگانی استان مطرح میکنیم

او اعلام کرد : برگزای این گرد هم آیی نیز کار خیر و بنیان نیکی است و امید‌واریم ادامه یابد و در سالیان بعد از آن نیز این مراسم را داشته باشیم .

استاندار لرستان بابیان این‌که نامگذاری ۱۲ اسفند تحت عنوان روز پاکبان را نیز در شورای فرهنگ و تمدن همگانی استان مطرح می‌کنیم و به شورای فرهنگ و تمدن همگانی مرزو بوم هم قضیه را سفارش می‌دهیم .

خادمی با تاکید بر این‌که عمل شما پاکبانان در هر جایی فعالیت ارزشمندی است , ولی در لرستان از یک سری جهت اساسی خیس است , افزود : لرستان تا حدودی از بزرگترین محورهای گسترش حوزه توریسم است , در آمایش سرزمینی استان به نقطه ای رسیده ایم که مهم‌ترین و بالاترین مزیت نسبی استان را حوزه توریسم میدانیم .

او اظهار‌کرد : می بایست این حوزه را فعال و سپرده گذاری کنیم ; خودمان نیز متمدن بی نیاز میزبانی که داریم آمادگی داخلی ساخت کنیم تا گردشگران به شهر ما بیایند .

سپاس ما از پاکبانان در‌این است که آشغال کمتری ایجاد کنیم

استاندار لرستان با اشاره به این‌که یکی این آمادگی ها , داشتن محیط قشنگ و منزه است , زیبایی را خداوند به ما داده است , پاکیزگی به عهده ماست , اعلام کرد : آدم در کار اجتماعی به نوعی ساخت آشغال و مواد زاید دارااست البته حد آن را رعایت کردن و در دست گرفتن آن از وظیفه‌های ماست , جداسازی آشغال ها در مبدا و راحت خیس کردن عمل حمل و جا به جایی آنان از وظیفه های شهروندان است .

خادمی بابیان این‌که سپاس ما از پاکبانان در‌این است که آشغال کمتری ایجاد کنیم , تصریح کرد : شهرهای لرستان جزء شهرهایی نیست که آن‌ها را پاکیزه نوع بندی کنیم , در محل ورود شهر و اطراف شهر آشغال و نخاله های ساختمانی متعددی است , ایجاد غیرمنطقی و دفع غیرمنطقی آشغال را داریم که می بایست هدایت شود .

کارایی می‌کنیم مشکلات معیشتی پاکبان ها حل شود

او با تاکید بر این که یک کدام از شایسته ترین روش های تشکر از پاکبانان , ایجاد کمتر آشغال و منطقی کردن گردآوری آشغال است , افزود : سازمانهای مردمان ارگان و رسانه ها حقیقتا وارد این زمینه شوند که در شرایطی که بخواهیم در حوزه توریسم حرفی بزنیم بایستی شهرهای پاکیزه ای داشته باشیم .

استاندار لرستان خطاب به پاکبانان با اشاره به این که سپاسگذار زحمات شما هستیم , اطلاع از مشکلات شما نیز داریم , نارسایی در پرداخت دستمزد شما‌را می‌دانیم , اظهار داشت : ولی در خرم آباد تا حدودی نقص‌ کمتر شده , کارایی میکنیم مشکلات حل شود .

خادمی بابیان این‌که میدانم مشکلات بدون شوخی از حیث مشقت فعالیت و معیشتی دارید ولی با غیرت لری و اهتمام و عشق به شهر نمی گذارید شهر آلوده و کثیف شود و شهر را منزه و قشنگ نگه داشته اید , تصریح کرد : پیگیری مشکلات شما رسالت ویژه کلیه آحاد جامعه و مسئولان است .

شرکت کردن ۱۸شهرداری غرب استان تهران در فعال سازی کمپانی رئیس پسماند

شهریار - نائب رئیس عمرانی استانداری تهران از فعال‌ساز‌ی کمپانی رئیس پسماند غرب استان تهران با شرکت کردن ۱۸ شهرداری غرب این استان خبر اعطا کرد .
به نقل از خبر نگار مهر , احمد تواهن صبح دو شنبه در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و بسط استان تهران مشترک با کمیته برنامه‌ریزی شهرستان شهریار , طی سخنانی با اشاره به اختلال دفن آشغال بوسیله کمپانی رئیس پسماند متشکل از ١٨ شهرداری بومی در غرب استان تهران افزود : به زودی شغل های مقدماتی در زمینه‌ی فراخوان برای جذب سرمایه گذار برای تولید آشغال سوزی و احداث نیروگاه برق از محل آشغال سوزی مبادرت می‌کنیم .

نائب رئیس عمرانی استانداری تهران به‌دنبال افزود : طبق ضابطه می بایست از ٢٠٠ هکتار زمینی که برای راءس رئیس پسماند در «اختر آباد» تخصیص داده شده , ۱۰۰ هکتار به فضای سبز اختصاص داده می‌شد و ولی شهرداری های ذی ربط درین ارتباط پیمان همیاری داده اند .

تواهن ادامه بخشید : مشاجره سامان دهی معادن شن و ماسه به زودی در اولی شورای معادن استان تهران مطرح و در باب تسطیح گودی هایی که نخاله های ساختمانی در آنان تخلیه میگردند , تصمیم گیری خواهد شد .

نائب رئیس کارها عمرانی استانداری تهران محدودیت عمق برداشت از معادن را طبق ضابطه ٢٥متر دانست .
بازسازی مجدد نمایش سورس دانلود سورس کپی



:: برچسب‌ها: حمل نخاله , نخاله ساختمانی , حمل نخاله ساختمانی غرب تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

استعمال از دستگاه حرارت آب برق می بایست با اعتنا به مشکلات کیفیت آب پرداخت . قلمرو بزرگ چین کیفیت آب دوچندان گوناگون است . تعمیر آبگرمکن

 

برای ذخیره سازی آب گونه برق آب گرم کردن اتومبیل , خوب تر است از به کارگیری از آب قابل انعطاف شده‌است . مشقت آب چه طور , تاهنگامیکه منزل میبینید که آب اکثر زمان ها رسوب ( مقياس کلسیم منیزیم ادغام ) میخواهد روشن , سهل و آسان به مقیاس آب به صورت بدون واسطه برای آب گرم کن ( که حیاتی خیس برای آبگرمکن گاز ) بایستی به کار گیری نمیشود . مشقت آب بالا , بخاری برقی اطراف تشکیل لباس گرم خاک می شود که حرارت فایده وری کاهش می‌یابد , آرام بجهت سرعت انتقال گرما , معاش بخاری برقی خویش را به مخاطره . علاوه بر این , لوله آب دهن از لایه خاک دائما به کلفت شدن , قطر لوله را کم کند و یا این که چه بسا مسدود شده , سبب ساز به ناکامی بخاری آب . مشقت آب واجب است , می بایست شرطی در بخاری آب به باطن لوله آب قبلی از قابل انعطاف شدن دستگاهی است که برای کاهش رنج آب می شود . ضمنا , فراتر مشقت آب در مراحل گرمایش جايگاه پوسته پوسته شدن و کلسیم , منیزیم و مواد دیگر در محتوای آب و حرارت جايگاه حرارت , فشار , زمان , و ساختار و ظروف بخاری برقی نیز دارااست از نزدیک دارای ارتباط .

برای لحظه برق آب گرم کردن اتومبیل , جریان آب گرم شده , آب برای دوری از توقف , سکو حرارت به صورت کلی ذیل 65 سکو در اختیار گرفتن می شود , دمای بالای آب خواهد شد خیر گردآوری در بدنه , هیچ شانسی به مقیاس موجود هست .

بوش کلید به دستگاه گرمایش آب برق , کالا در مرحله معالجه زیاد حساس است , آن را مبنای با اهمیت برای گزینش زمان گارانتی آبگرمکن برقی است . بخاری برقی آب عمدتا فروخته شده در بازار سه جور ذیل بوش است : بوش بی هوازی مس که بی سابقه از خصوصیت های عالی در لحظه آبگرمکن برقی : مزیت سوق دهی پرسرعت حرارت فشار عالی است مقاومت در قبال خوردگی , صورت پذیری عالی و ضد باکتری ضد باکتری , و غیره , بی هوازی مس حرارت سیستم به صورت کلی به کارگیری می شود در بخشها پیشرفته در اروپا و آمریکا است که آب گرم بخاری , برند های بیشتر در میان المللی با استعمال از ساخت مس که آب گرم بخاری حرارت تن مس مواد ویژه خاصیت فیزیکی و شیمیایی , با گرمایش پرسرعت است و بازده حرارتی استوار , بالا دنیا صنعت آب گرم بخاری درسمت فرآیند زیست بالغ ترین شناخته شده‌است و استوار حرارت تن . استیل بوش مواد است عالی است , سهل نیست برای زنگ البته خطر جوش نهفته سهل وآسان برای یافت کردن , بعد از تکرار حرارتی انبساط و انقباض , فولاد ضد زنگ در کروم خواهد شد آب یون کلرید خوردگی , دوران طولانی احتمال دارد نشت در جوشکاری است; مینا بوش بوش مرحله مینای دندان برای مواد غیر فلزی سوای زنگ , ضد خوردگی , ضخامت ورق فولاد انجام تن , گنجایش فشار کار کشته که لعاب بالا فولاد بوش سعی عایق های ضد خوردگی , دیگر . مصرف کنندگان از روی اراده بوش مینای دندان , عمده ایجاد کنندگان عهد بیش تر از پنج سال Baohuan .

علاوه بر این , به مراد پرهیز از تراز داخلی خوردگی , دستگاه مفتول منیزیم مجهز است , میله منیزیم در بخاری آب تحت عنوان آند sacrificial به کار گیری می شود . میله های منیزیم اولیه جایگزین خوردگی فولاد تا وصال به انگیزه حفاظت از بوش فولاد چون منیزیم فلزی کار از آهن در زمینه ی میله های منیزیم و فولاد معمولی در به عبارتی زمان در معرض . چه بازه برای جایگزین نوار منیزیم ? با اعتنا به کیفیت آب های گوناگون آبگرمکن بوش در میله منیزیم 1 - 2 سال نیاز به بده بستان مینای دندان . در غیر این صورت , بعد از اجرا مفتول منیزیم , بخاری آب به زودی بازهای قدرتمند خورده نشت .

راهنمای گزینش و خرید آبگرمکن گازی ديواری
بطور کلی آبگرمکن گازی ديواری بوتان گونه B5418rs بدلیل امکان کارکرد با کمترین فشار آب و بازده بالای حرارتی , موجب صرفه جویی قابل توجهی در مصرف میزان آب و گاز می‌گردد .
آبگرمکن گازی ديواری بوتان نوع B5418rs داری محیط احتراق بسته میباشد .
نسل نو آبگرمکن های بوتان موسوم به نسل چهارم در همخوانی بی نقص با آخری استانداردهای اروپایی پباده سازی و ساخت گردیده اند , به طوری که با بعدها کوچک خیس و مقاومت بیشتر در قبال املاح آب ( در مقایسه با نسل های کهن خیس ) هم زمان با عرضه در جمهوری اسلامی ایران , به اروپا هم صادر میگردند . آبگرمکن گازی دیواری بوتان نسبت به تولیدات شبیه خویش در بازار از مزایای متعددی شامل است .
در وبسایت منشا و فروشگاهی دماتجهیز , ویژگی ها فنی و بها تضمین شده آبگرمکن گازی ديواری بوتان نوع B5418rs با گارانتی حساس جهت ساخت شم عالی خرید باصرفه و هوشمند برای شما دوستان ارائه شده است .

خصوصیت های آبگرمکن گازی ديواری
مصرف باصرفه سوخت
ایمنی بالا
به کارگیری از تکنولوژی امروزی
جابجایی و نصب سهل و آسان
غنی از اتلاف وقت اول در گرم کردن آب
عدم سرد شدن آب در حین زمان مصرف
عدم اشغال فضای اثر گذار آشپزخانه
عدم اتلاف انرژی برای ذخیره سازی آب گرم
تامین آب گرم فوری , دایم و دوچندان
امکان کارکرد با فشار خشک
دارنده تمامی استانداردهای داخلی و استاندارد کیفیت اروپا CE
دارنده جایگاه انرژی C
دارنده توربولاتور
دارنده در دست گرفتن هوشمند شعله و سود گیری از سیستم ماژولار
قابلیت تهیه و تنظیم شعله به طور ولومی و پیوسته
دارنده روزنه نمایش شعله
مجهز به سیستم های ایمنی شیر اطمینان و کلید حرارتی روی مبدل
حرفه در آبگرمکن های حرفه دار , قابلیت و امکان تخلیه پر سرعت گازهای حاصل از احتراق دستگاه , برای ساختمان های دارنده نقص‌ دودکش را ( چه بسا با قطر دودکش کمتر و یا این که دارنده دودکش افقی ) میسر می‌کند .

نکات با اهمیت نصب آبگرمکن های گازی دیواری
برای نصب این تولیدات , استعمال از دودکش منحصر دوجداره ( بصورت به طور کامل درزبند ) الزامیست . به ازای طولانی تر شدن هر زانویی به مسیر دودکش , یک متر از حداکثر ارتفاع دودکش دوجداره کاسته می شود .
همگی آبگرمکن های گازی دیواری بوتان علاوه بر بضاعت کارکرد با فشار آب کم ( 0 . 2 bar ) و دارا بودن استانداردهای داخلی و استاندارد کیفیت اروپا CE , از مزایایی نظیر دارا بودن شیر تهیه دما و میزان آب خروجی , قابلیت و امکان تهیه و تنظیم شعله به طور وولومی و پیوسته , مجهز بودن به



:: برچسب‌ها: تعمیر آبگرمکن , عمیرات آبگرمکن , تعمیرکار آبگرمکن ,
:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

روش های حفر چاه
حفر چاه در قبل به طور دستی انجام میگرفت . ولی امروزه روش های حفر چاه بصورت مکانیکی جای خویش را به روش های سابق داده است .

حفاری به روش مکانیکی به سه جور تبدیل می شود : درین مدل حفاری انزی مکانیکی به سنگ عرضه میکنند و به دو روش حفاری ضربه ای و حفاری چرخشی صورت میگیرد . امروزه از هر 100چاهی که حفر می شود , 98تای آن به طور مکانیکی است . حفاری چاه

برای شناخت با مزایا و معایب این روش ها مقاله ی روش های گوناگون حفر چاه و اشکال حفاری و تخلیه چاهرا مطالعه نمائید .
اشکال متعدد حفاری :

امروزه از طریق های متعددی برای حفر چاه فاضلاب استعمال می نمایند . ما درین نصیب به مهم ترین روش های حفر چاه میپردازیم .

حفاری چاه چرخشی :
در‌این دسته حفاری از از ماشین‌هـای حفاری چرخشی با مته‌هـای مخروطی صورت به کارگیری می نمایند و کاربرد آن بیشتر در معادن سطحی میباشد .

حفاری چاه ضربه ای :
درین دسته حفاری از خودرو های سنگین وزن جهت حفرچاه استعمال می نمایند .

حفاری شیمیایی :
درین روش با یاری مواد منفجره چاه را حفر می‌نمایند . این چنین که فعل و انفعالاتی که در مخلوط مواد منفجره صورت می یرد منجر ناکامی سنگ شده و ان را منفجر می نماید .

حفاری چاه حرارتی :
در‌این روش از انرژی حرارتی برای حفر چاه به کارگیری می نمایند . این چنین که با یاری انرژی حرارتی به باطن سنگ نفوذ می نمایند .

حفاری آبی‌رنگ :
درین روش با یاری فشار آن منجر سایش مرحله سنگ شده و حفاری را قابلیت پذیر می نماید . که بیشتر برای حفاری زغال سنگ از این روش استعمال می نمایند .

حفاری لرزشی :
بدین روش مافوق صوت نیز می‌گویند . چون با ایجا فرکانس های بالا ( حدودا 100 تا 20000 ) سنگ را می شکنند .

حفاری لیزری :
با فایده گیری از نیروهای الکترو مغناطیسی در روش حفاری لیزری می توان در سنگ نفوذ کرد و منجر شکستگی آن شد .

حفاری الکتریکی :
نفوذ پذیری و ناکامی سنگ در‌این روش به امداد ساخت انرژی الکتریکی و ساخت جرقه صورت میگیرد . و ساخت انرژی حرارتی بالا منجر باخت سنگ می شود .

در هنگام حفاری چاه ها از کول گذاری و طوقه چینی چاه برای دوری از ریزش خاک به داخل چاه به کار گیری می نمایند . به کار گیری از کول باطن چاه‌ها فراوان مطلوب است و مزیت های بخش اعظمی داراست . چون از ریزش چاه دوری کرده و بازدارنده از ریزش خاک و بدرون چاه اب وفاضلاب می‌شود .
تخلیه چاه فاضلاب , تخلیه چاه در تهران , کول گذاری چاه در تهران , تخلیه چاه مکانیزه , مرمت چاه فرسوده .

لزوم مرمت چاه کهنه
زمان یک کدام از عوارض حساس در کهنه شدن چاه و از میان رفتن عملکرد چاه هست . عمده منازل کهن در تهران دارنده چاه فرسوده هستند . با گذشت زمان چاه دیگر مثل روز نخستین حجم کافی را برای دفع فاضلاب ندارد . البته صرفا ارتفاع قدمت چاه منجر فرسودگی آن نمیشود . از سایر دلایلی که موجب کهنه شدن چاه می شود طریق ی حفظ از چاه است . چاه اگر‌چه سال یک توشه نیاز به بررسی و رسیدگی داراست . بررسی موقعیت چاه فاضلاب و عملکرد آن میتواند ارتفاع قدمت چاه فاضلاب را ارتقا دهد . چاه های فاضلاب کهنه و دیرین دوران هاست که مورد بررسی متخصصان در سرویس ها تخلیه چاه لایروبی چاه فاضلاب قرار نگرفته اند .

مالامال بودن چاه های فاضلاب از مهم ترین عوارض کاهش ارتفاع قدمت چاه می‌باشد . ماندن فاضلاب در طولانی زمان عوارضی را برای برای چاه درپی دارااست که در غایت موجب فرسودگی چاه می شود . در صورتیکه بررسی های اضطراری جهت تخلیه چاه و موقعیت چاه فاضلاب به موقع انجام گیرد دیگر چاه به تخریب نیاز نخواهد داشت .

روند مرمت چاه فاضلاب :
او‌لین سطح ی مرمت چاه فاضلاب بررسی موقعیت چاه فاضلاب است . در بعضی موردها چاه فاضلاب با کمترین فساد مجدد نظیر روز اولیه می شود و بعضی مورد ها دیگر دیواره های چاه رطوبت گرفته اند و نیاز به تخریب و کول گذاری دارا هستند . برای بررسی حالت دیواره های چاه , ابتدا بایستی چاه فاضلاب را کاملا تخلیه کرد . تخلیه چاه فوری فاضلاب به وسیله تانکر های مکنده , پمپ کفکش و لجن کش و با نیروهای ماهر انجام میگیرد . در تراز ی بعد از آن نیروی کارشناس مرمت چاه فرسوده به داخل چاه رفته و با بررسی موقعیت چاه فاضلاب شایسته ترین تصمیم را برای تازه کردن چاه میگیرد . تازه کردن چاه فاضلاب در اکثری از مورد ها نیاز به تخریب نداشته و با لایروبی چاه فاضلاب می توان مجدد چاه را احیا کرد . عملیات تجدید بنا چاه هم از اهمیت متعددی شامل است . چون چگونگی انجام این فعالیت می توان در سود عمل تاثیر داشته باشد پس برای انجام این عمل از نیروهای کارشناس و باتجربه به کار گیری فرمایید .

از پروسه دارای اهمیت در هنگام تجدید بنا چاه فرسوده لایروبی آن میباشد . لایروبی چاه کهنه به معنای جداکردن و رسوب زدایی لایه های دشوار در کف و دیواره های چاه میباشد . این لایه های از ورود آب فاضلاب به زمین خودداری کرده و مالامال شدن های متمادی چاه فاضلاب را باعث میشوند .

از طریق های همگانی تجدید بنا چاه فرسوده کول گذاری و طوقه چینی چاه میباشد . کول چاه از فرآورده های مختلفی درست شده و با قرار گیری در چاه فاضلاب باعث تازه شدن چاه کهنه می‌شوند .

اهمیت مرمت چاه فرسوده :
حفر دوباره چاه فاضلاب مخارج متعددی را دربرگیرنده می شود . از این رو احیاکردن چاه کهنه می‌تواند مقرون به صرفه خیس باشد .

از سایر دلایلی که اهمیت تبدیل چاه کهن به چاه تازه را مالامال رنگتر می نماید آمار ریزش چاه فرسوده میباشد . چاه های فرسوده چرا که دیواره های اطراف خویش را در گیر جراحت و سستی می نماید می‌تواند خطرآفرین باشد . ناپایداری چاه های لبریز بیشتر و جراحت آن دور از شوخی خیس هست . پس با اقدامی به موقع برای تخلیه چاه فاضلاب و تجدید بنا چاه های کهنه از پیدایش حادثه ها ناراحت کننده خودداری فرمایید .

 



:: برچسب‌ها: حفر چاه , چاه کنی , حفاری چاه فاضلاب ,
:: بازدید از این مطلب : 483
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

تعیین شایسته ترین کولر صنعتی می‌تواند تحت عنوان یک معضل باشد . چه میزان ای مد نظرتان است؟ تا چه مقدار میتوانید سپرده گذاری کنید؟ و در غایت سیستمی که خریداری می‌کنید تا چه حد قادر است مناسب بوده و نیازهایتان را برآورده سازد؟ در‌این مقاله همت داریم شما‌را در گزینش و خرید کولر صنعتی متناسب با نیازها و منظور هایتان ارشادوراهنمایی کنیم . 

فاکتورهای خرید کولر صنعتی

• مدل سیستم ( Types of system )
• گزینش گنجایش مطلوب یا این که مقدار ( Capacity or size )
• مخارج روان و مقرون به صرفه بودن ( Running costs )
• سروصدا ( Noise )
• تجهیزات ( Features )

گونه های کولر صنعتی
در صورتیکه که رغبت دارید کولر آبی رنگ صنعتی بخرید واجب است در باب گونه های این کولرها داده ها کسب کنید . در پایین لیست گونه های کولرهای آبی رنگ را ارائه کرده ایم . هرکدام از این کولرها متناسب با نیاز خاصی پباده سازی گردیده اند .  سرویسکار کولر آبی در تهران
• کولرهای گازی صنعتی
• کولرهای آبی رنگ معمولی صنعتی
• کولرهای آبی‌رنگ با پد سلولزی صنعتی
کولرهای دارنده اینورتر یا این که سوای اینورتر
بعد از تصمیم گیری درباره ی دسته کولر کولر انتخابی , حتمی است در زمینه ی وجود یا این که عدم وجود اینورتر هم اعتنا فرمایید .
• کولرهای اینورتر ( Inverter )
سیستم اینورتر میتواند سرعت کمپرسور را تغییر‌و تحول دهد . بدین مفهوم که نظیر کولرهای بی آلایش واجب نیست کمپرسور کولر به طور مداوم روشن و خاموش گردد . بلکه بسته به حالت سرعت به حداکثر و دستکم میزان خویش خواهد رسید .
در چنینی قوانینی فشار روی کمپرسور به دستکم اندازه خویش رسیده و در مصرف برق هم تا حد قابل توجهی صرفه جویی می شود . به این ترتیب کولرهای اینورتر کارآمدتر و دارنده فایده وری در انرژی بالا می‌باشند . هزینه اجرایی و مخارج مرتبط با انرژی را هم می کاهند . امروزه با دقت به معضل انرژی در عالم , به کار گیری از این کولرها فراوان متداول است . در کشورمان جمهوری اسلامی ایران هم بعد از هدفمند سازی یارانه ها و بالا رفتن بهای انرژی , میزان استقبال صنعت های از اینورترها ارتقا یافته است .
• سیستم های غیر اینورتر ( Non Inverter )
کولرهای غیر اینورتر تحت عنوان سیستم های تهویه مطبوع معمولی بصورت تمام توان یا این که به طور کامل خاموش عمل می نمایند . روشن و خاموش شدن کمپرسور در حین های مقتضی سبب ساز سایش و پارگی در کمپرسور می شود . به علاوه , هر توشه که سیستم آغاز به فعالیت می نماید برای روش افتادن اندازه متعددی انرژی برق مصرف می نماید . هنگام خرید کولر صنعتی به میزان مصرف انرژی و مخارج ناشی از آن حتما دقت کنید . اگر‌چه که ممکن در بالا ارزش چنین کولرهایی زیر خیس از کولرهای اینورتر باشد .
• سیستم های چرخه معکوس ( Reverse - cycle )
مدلهای چرخه معکوس امکان به کار گیری در تمام فصول از جمله سرد و گرم را دارند . در حالی که مخارج خرید کولر صنعتی گازی قادر است دوچندان بالا باشد , به کارگیری از این مدل سیستم های تهویه می‌تواند ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین ایده برای صنعت های بخصوص بزرگ باشد .
• صرفاً خنک سازی ( Cooling - only )
در حالتی که که برای گرم کردن محیط کارخانه و ساختمان تان طرحی ندارید , مثلا برای مناطقی که دارنده فصل‌تابستان های گرم اما فصل زمستان های خفیف می‌باشند , کولرهای خنک کننده معمولی می‌توانند شایسته ترین تعیین باشند . این سیستم ها صرفا تفاوتی که با سیستم های چرخه معکوس دارا‌هستند در ارزش به مراتب تحت خیس آن هاست . لیکن در بقیه موردها معمولا به عبارتی تجهیزات کولرهای چرخه معکوس را مشتمل بر میگردند .
تعیین گنجایش مطلوب
گنجایش خنک سازی ( Cooling Capacity ) بر طبق کیلو وات ابلاغ می شود . یک اتاق کوچک می‌تواند ظرفیتی هم اندازه 2 . 5 کیلووات داشته باشد . در حالی که برای یک محدوده پهناور گشوده احتمال دارد 6 کیلووات گنجایش ضروری باشد . اینکه گنجایش هم اندازه محدوده متبوع را ظریف و به صحت محاسبه فرمایید زمینه مهمی است .
بعضی از نصاب های کولر صنعتی و همینطور بعضی از سیستم های محاسباتی آنلاین می‌توانند برایتان این محاسبات را انجام دهند . البته این محاسبات گاها دارنده اختلاف با گنجایش حقیقی و واقعی محیط است . به دلیل آنکه معمولا گنجایش های بدست آمده از این روش ها بیشتر از گنجایش واقعی محدوده است .
برای محاسبه گنجایش جهت خرید کولر صنعتی حتمی است مورد ها ذیل را در لحاظ بگیرید :
• بعد ها محدوده ( مشتمل بر ارتفاع , پهنا و طول )
• گونه محیط و مدل کاربری آن
• میزان و جهت پنجره ها , درب های خروجی و …
• حیطه نصب کولر صنعتی
• و آب و هوای محیطی
خوب تر است مدلی برابر یا این که اندکی بیشتر از گنجایش محاسبه تعیین نمائید . این اختلاف کم میتوانند در اختلاف دماهای شدید کمکتان نماید . البته از خرید کولر صنعتی با ظرفیتی خیلی فراتر از نیاز اجتناب نمائید .
در‌صورتی‌که که از کولر صنعتی با اختلاف گنجایش فراوان به کارگیری فرمائید , سیستم بدون چاره خواهد بود برای تهیه و تنظیم دمای محیط به طور مکرر روشن خاموش شده یا این که در صورت به کارگیری از اینورتر سرعت را تغییر‌و تحول دهد . این تغییر تحول شرایط های مکرر در صورتیکه که دوچندان شوند منجر جراحت به سیستم خواهند شد . ارتقاء مصرف انرژی , بالا رفتن مخارج مرتبط با آن و پارگی و سایش در کمپرسور می‌تواند ناشی از این تعیین باشد .
دسته هایی با گنجایش تحت خیس هم به دلیل تحمیل سیستم به تلاش مداوم در حداکثر توان , زودتر مبتلا سایش شده و قدمت موثر کوتاهی خواهند داشت .

تجهیزات
• برچسب انرژی
در حالتی که که گنجایش مطلوب جهت خرید کولر صنعتی مورد نظرتان را محاسبه نموده اید , در بین دو کولر صنعتی برچسب های انرژی را مقایسه فرمائید . هرچه میزان مصرف انرژی در کولر تحت خیس باشد مخارج اجرایی کاسته خواهد شد .

• سیستم رشته

رشته کولرهای تبخیری می‌تواند در گونه های اکسیال ( Axial ) یا این که سانتری فیوژ ( Centrifuge ) جانور باشد . خوب تر است در هنگام خرید کولر صنعتی حرفه هایی با سختی جریان هوای ( Airflow ) گسترده گزینش نمائید . تا بتواند مبنی بر نیاز فعالیت نماید . احتمالا در روزهایی نیاز به خنک سازی بیشتری داشته باشید . چنین سیستم هایی قادرند درین موقعیت با پرسرعت عمل کرده و نیاز شمارا



:: برچسب‌ها: سرویسکار کولر آبی , سرویسکار کولر آبی تهران , سرویسکار کولر ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

یک کدام از عامل ها با اهمیت که در خرید کلیه اسباب ما یحتاج برای خانواده اهمیت دارااست , بها آن است . کولرها هم از این مورد مستثنی نیستند . یکی‌از اولی سوالهای که در خرید کولر از فروشنده ها پرسیده می شود , بها کولر است . مدل آب و هوای محیط , راندمان انرژی , برند , میزان و میزان همت کولر هم دراین باره اهمیت متعددی داراست . فاکتورهای متععدی در بها کولرهای آبی‌رنگ و گازی تاثیر دارا‌هستند . درین مقاله چهار مورد از عامل ها با اهمیت و تاثیرگذار در خرید کولر را مورد بررسی قرار می‌دهیم . سرویسکار کولر گازی در تهران

 

بررسی فاکتورهای تاثیرگذار بر بها کولر ها

۱ ) کیفیت کولر
تمامی برند های کولر گازی و آبی رنگ کیفیت یکسانی ندارند . بعضی از برند ها کولرهایی کیفیت خوب کیفیت عالی ساخت می نمایند . طبیعتا ارزش این کولرها بیشتر از کولرهایی کیفیت خوب تحت خیس است . در موقعیت کلی برند کولر های گازی , از نطر بها به سه نوع تقسیم میگردند .

تیم نخستین : برند های ارزان ارزش

این تیم از برند های کولر , ارتفاع قدمت و تلاش پاره ای دارا هستند و پس از مدتی نیاز به ردوبدل شدن پیدا می نمایند .

تیم دوم : برند های با ارزش استاندارد

بیشتر کولرهای جان دار در بازار از این جور میباشند . این کولرها ارتفاع قدمت چندساله دارا هستند و بازدهی انرژی آنان قابل پذیرش و استاندارد است .

مجموعه سوم : برند های لوکس

کولرهای گران‌قیمت , طبیعتا متاع مرغوبی دارا‌هستند , ارتفاع قدمت آنان دوچندان مضاعف است , سرویس ها بعد از فروش طولانی مقطع و مصرف انرژی زیر از خصوصیات این دسته از کولرهاست .

۲ ) گونه همت کولر
شرکتهای خالق کولر گازی و آبی رنگ , کولرهایی با میزان همت و عملکرد متنوع ساخت می نمایند . کولرها از نگاه جور و میزان سعی در سه جور تقسیم بندی می گردند . هرچه سعی کولر فراتر باشد , ارزش کولر بیشتر می شود .

تیم نخستین : کولرهای با همت مبنا ای

این تیم از کولرها توان تهیه و تنظیم دمایی ندارند و صرفا در یک وضعیت عملیاتی , کار می نمایند . شاخص EER یا این که به عبارتی راندمان انرژی این مدل از کولرها تحت است و رمز و صدای متعددی تولید می نمایند . این جور از کولرها شاید نصیب هایی از منزل را بیش تر از حد معمول خنک نمایند که مناسب مشتری نیست . همگی شرکتهای خالق , این جور از کولرهای با کارایی اساس را ایجاد می نمایند . شاخص SEER این کولرها فی مابین ۱۳ تا ۱۵ است .

تیم دوم : کولرهای با تلاش معمولی

گنجایش این کولرها در توا‌ن میانگین است . بخش اعظم این کولرها یاعث کاهش بسیار اندازه رطوبت محیط می‌شوند که مناسب نیست . شاخص EER این کولرها درتوان قابل پذیرش بوده و بضاعت و توان تهیه و تنظیم دما را در یک سری میزان که از پیش رقم خورده , دارا‌هستند . رمز و صدای ساخت شده از این کولرها کمتر از کولرهای با کارایی اساس ای است . بیشتر شرکت های , این مجموعه از کولرها را می‌سازند . شاخص SSER یا این که به عبارتی راندمان انرژی فصلی این کولرها ۱۶بین تا ۱۹ است .

تیم سوم : کولرهای با تلاش بالا

کولرهای با کارایی بالا , قابلیت و امکان تهیه و تنظیم دما را به طور ظریف و در یک دوران دمایی بالا دارا‌هستند . کمپرسور این کولرها مضاعف قوی است , که منجر کار سکوت می شود . گنجایش سعی این کولرها میتواند تا نزدیک ۱۰۰ درصد نیز رسد . این کولرهای مدل سوم , رطوبت محیط را هم در یک میزان مناسب , اثبات نگه می دارا هستند . موسسات آفریننده برند های کیفیت بالا و مرغوب , این گونه از کولرها را ساخت می نمایند . شایان ذکر است که شاخص SEER این کولر ها در محدوده ۲۰ تا ۲۴ است .

۳ ) راندمان انرژی کولر
SEER شاخصی است که بیان‌کننده میزان انرژی سرمایی تولیدی به ازای انرژی الکتریکی استفاده شده در فصول گوناگون سال است . میزان انرژی سرمایشی تولیدی با واحد Btu و میزان انرژی الکتریکی مصرفی با واحد کیلووات ابلاغ می شود . هر چه شاخص بازدهی انرژی یک کولر فراتر باشد , طبیعتا بها کولر فراتر میرود . از سمت دیگر , کولر های پربازده , میزان مصرف انرژی و متعابقا هزینه برق ماهیانه خانوار را کاهش می دهند ; از این رو استعمال کولرهای با شاخص SEER بالا , در طولانی زمان به صرفه است .

۴ ) میزان کولر
بها کولر با میزان آن نسبت بدون واسطه دارااست . هر گونه و برند از کولر گازی و آبی‌رنگ , در مقدار های متنوع ساخت می شود . میزان بعضا از این کوار ها از ۱۸۰۰۰Btu و مقدار بعضی دیگر از ۲۴۰۰۰Btu آغاز می شود و رفته رفته بزرگ خیس می شود . اعداد نقل شده بیان‌کننده اندازه انرژی گرمایی است که در برهه زمانی یک ساعت از محیط حذف می شود . مقدار کولر های گازی و آبی رنگ به طور پلکان ای بیشتر می شود . مقدار بزرگ ترین کولر مطلوب برای ساختمان های مسکونی , ۶۰۰۰۰Btu است .

در صنعت , اصطلاح دیگری هم برای ابلاغ مقدار کولر موجود هست و آن بدن یخ است . وزن یخ ما یحتاج برای خنک سازی ساختمان بر حسب بدن را بدن یخ میگویند . یک بدن یخ متساوی با ۱۲۰۰۰Btu میباشد .

 



:: برچسب‌ها: سرویس کولرگازی , کولر گازی , سرویس و تعمیر کولر ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

 

برای خرید یک آبگرمکن عالی و مطمئن موارد ذیل را مطالعه فرمایید .

 * سوخت منزه و ارزان : 

در‌حالتی که هزینه و دسترسی به سوخت برای شما اهمیت دارااست , هنگام خرید به گونه سوخت آبگرمکن دقت فرمایید . به صورت مرسوم , آبگرمکن ها در گونه های گازی , نفتی و برقی عرضه می شود . گاز در مقایسه با بقیه سوخت ها , سوختی منزه و ارزان میباشد که در سرزمین ما در بخش اعظم نقاط دراختیار است . تعمیر آبگرمکن

ایمنی :
در صورتی ایمنی خانواده تان برایتان اهمیت داراست و میخواهید با ذهنی سهل و آسان از آب گرم به کار گیری فرمائید , آبگرمکنی گزینش فرمائید که علاوه بر سیستم های ایمنی استاندارد , به شیر اطمینان و کلید حرارتی هم مجهز باشد . اعتنا و طاقت فرسا گیری در گزینش اسباب و اثاث خانگی , ایمنی منزل و خانواده شمارا تضمین می نماید .

تداوم دستگاه :
نشان استاندارد ملی بر روی آبگرمکن نشانگر تداوم و کیفیت دستگاه می‌باشد . داشتن استاندارد ملی برای تمام دستگاههای گازسوز و داشتن برچسب انرژی برای تمام آبگرمکن های دیواری الزامی است . همینطور تایید نهادهای دارای اعتبار داخلی و فرنگی دیگر , نظیر استاندارد کیفیت اروپا ( CE ) کیفیت بالای دستگاه را نشان میدهد .

آب گرم فوری :
درصورتی که می‌خواهید به محض گشودن شیر آب , آب گرم داشته باشید , آبگرمکنی تعیین نمایید که آب را فوری و در هنگام به کارگیری گرم نماید . بنابراین , هرگز چشم به راه گرم شدن آب نمی گردید .

آب گرم همیشگی :
در صورتی‌که می‌خواهید هیچ زمان موقع استحمام آب سرد نشود چه بسا هنگامی که یک سری نفر پی درپی از گرمابه استعمال می نمایند , آبگرمکنی گزینش نمائید که آب گرم دایمی در اختیار شما قرار دهد . توصیه میکنیم در‌این‌حالت‌ از آبگرمکن با مخزن بزرگ و یا این که آبگرمکن دیواری با گنجایش حرارتی بالا به کار گیری نمائید .

کم فشار :
فشار آب در بخشها متعدد مختلف است . در صورتی‌که در حیطه ای گذران زندگی می کنید که فشار آب در آنجا زیر خیس از حد معمول است , آبگرمکنی تعیین نمایید که با فشار خشک هم عمل نماید . هرچند برای فعال‌ساز‌ی آبگرمکن های کم فشار هم حدقل فشار آب اضطراری است به دلیل آنکه در غیر اینصورت آبگرمکن روشن نخواهد شد . در صورت قابلیت و امکان می‌توانید آبگرمکن مخزنی ایستاده به کارگیری نمائید .

کم مصرف :
چنانچه میخواهید در حین سال هزینه کمتری بابت مصرف گاز بپردازید , آبگرمکنی تعیین فرمایید که با مصرف کمتر گاز , آب گرم موردنیاز شمارا تامین نماید . اعتنا فرمایید که میزان مصرف گاز آبگرمکن های دیواری بر روی برچسب انرژی آن معلوم شده‌است . آبگرمکن های دیواری نسبت به اشکال ایستاده گاز کمتری مصرف می نماید .

درصورتی که که شما از گاز کپسولی استعمال می‌کنید و یا این که این‌که از آبگرمکن درجایی استعمال می‌کنید که احتمالا برای مقطع یک‌سری روز و یا این که یک‌سری هفته از آن به کارگیری نشود ( نظیر ویلاها ) به کار گیری از آبگرمکن های جرقه زن فارغ از شمعک را توصیه میکنیم . در‌این آبگرمکن ها در طول گشوده شدن شیر آب سیستم جرقه زن دستگاه را روشن می نماید و فورا آب گرم در اختیار شما خواهد بود .

میزان مطلوب :
در‌حالتی که میخواهید از فضای منزل خوبتر استعمال نمایید , آبگرمکنی تعیین نمائید که با فضای منزل متناسب باشد . نصب یک آبگرمکن دوچندان بزرگ در آشپزخانه کوچک مطلوب نیست . افزون بر آن آبگرمکنی تعیین فرمایید که با اشغال فضای کمتر , آب گرم موردنیاز شما‌را تامین نماید .

سرویس ها مطمئن :
تمام اثاثیه خانگی پس از مدتی احتیاج به تهیه و تنظیم و تعمیر دارا هستند . هنگام خرید به برهه زمانی ضمانت و سرویس ها بعد از فروش دقت فرمایید . آبگرمکنی گزینش فرمایید که به راحتی بتوانید با کمپانی خالق آن تماس حاصل نمایید . فراموش نکنید که نصب , بازرسی و تعمیر اسباب و اثاث خانگی گازسوز کاری است تخصصی و می بایست بوسیله سرویسکار مجاز و کارشناس صورت پذیرد .



:: برچسب‌ها: تعمیر آبگرمکن , تعمیرات آبگرمکن , تعمیرکار آبگرمکن ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دیوار در صورت نم کشیدن شرایط اول ی خویش را از دست می‌دهد و معمولا یک لکه بر روی دیوار دیده میشود . این یک کدام از آرم های نم کشیدن دیوار است . احتمالا اهمیت ندادن به‌این مورد سبب ساز کپک زدن دیوار شده و بعداز مدتی بدون چاره به تخریب دیوار گردید . از این رورفع نم و رطوبت دیوار زیاد اهمیت داراست . ما در‌این نصیب راهکارهای حساس را برای دوری از این قضیه به شما ارئه میدهیم . رفع نم

 

رطوبت را تا حد قابلیت ذیل بیاورید :

یکی دلایلی که منجر تولید رطوبت بر روی دیواره ها می شود رطوبت بسیار در خانه است . در‌حالتی که در خانه از دستگاه های ساخت رطوبت استعمال فرمائید احتمال دارد بیشتر شاهد نم کشدین دیوارها باشید . با گشوده گذاشتن پنجره ها میتوانید از ساخت رطوبت در خانه پرهیز فرمایید .

کم آب کردن جامه در خانه :

به دلیل نبود تراس در منزل های اپارتمانی بیشتر ما در خانه جامه هایمان را کم آب میکنیم که‌این قضیه باعث ارتقا نم در منزل می شود . در صورتی سریعتر خرقه را کم آب کنیم میتوانید از ارتقا نم در خانه خودداری فرمائید .

شستن دیوارها :

استعمال ی مضاعف از اب در هنگام شستشوی دیوارها سبب ساز تولید نم و رطوبت در خانه می شود . اعتنا نمائید که شستن دیوارها با جریان آب منجر نم کشیدن دیوار می شود . شستشوی مداوم دیوارها و به کار گیری از ماده شوینده هم سبب ساز پیدایش این نقص‌ در خانه خواهد شد . در هنگام شستشوی دیوارها فراوان از اب به کار گیری نکنید .
مقاله بیشتر : به چه شکل از گرفتگی لوله فاضلاب پرهیز کنیم

عوارض ساخت نم و رطوبت در خانه :
تشخیص آنکه تولید نم و رطوبت بر روی دیوارها به چه استدلال است می بایست بوسیله کارشناس درین دستور صورت گیرد . متخصصی که بتواند نیز از لوله های کشی های ساختمان و نیز از عایق کاری تجربه های کافی را داشته باشد .

مشکلات عایق کاری ساختمان :
در بخش اعظمی از مورد ها وجود نقص در ایزوگام , قیرگونی و عایق های گوناگون ساختمان سبب نم و رطوبت می شود البته خوبتر است گذشته از تخریب دستشویی , خزینه یا این که آشپزخانه منزل خویش , به دلیل پیدا شدن نم و رطوبت متمرکز گردید . اشخاصی که در خصوص عیب یابی سیستم عایق کاری و لوله کشی منازل کارشناس می‌باشند خوبتر میتوانند به شما د رحل این خلل کمک رسانند .

نشتی و پارگی لوله ها :
پارگی لوله ها به گچ دیوارها و ساختمان صدمه زده و در مواقعی سبب ساز تولید بوی نم و رطوبت در کل خانه خواهد شد . این حوزه برای حصول اطمینان از کمبود نشت آب یا این که پارگی لوله , از دستگاه اختصاصی نشت یاب آب استعمال می نمایند . با امداد دستگاه پارگی لوله معین می شود .

رفع نم دیوار به دلیل بارش باران :
استارت فصل بارش در مرز و بوم , موردها متعددی از تولید رطوبت در منازل گزارش می شود . آب باران با یافت کردن یک دریچه به دیوارهای ساختمان روش پیدا می نماید و به آن نفوذ می نماید . در حالتی که نقص‌ از آب باران باشد با یافتن ان دریچه و پوشاندن ان می‌توانید این اختلال را برطرف کنید .

مشکلات لوله کشی ساختمان :

مشکلات لوله کشی در منازل و ساختمان ها می‌تواند باعث پیدایش نم بر روی دیوارها باشد . مشکلات لوله کشی ظرف شویی , سیستم تخلیه فاضلاب به چاه فاضلاب سیستم تخلیه سرویس بهداشتی به چاه سرویس بهداشتی مشکلات لوله کشی خزینه و مشکلات دیر قادر است ادله پیدایش این نقص‌ باشد . شما با امداد تصاحب کردن از کارشناس لوله کشی و موسسات رفع نم و رطوبت در حل این نقص‌ مبادرت فرمایید .

به چه شکل نشتی آب را پیدا کنیم؟
نشت آب سالانه پاره ای متعددی آب را در ساختمان ها به هدر میدهد . منشا حساس نشتی آب از لوله ها اتصالات لوله و سیستم لوله کشی خانه میباشد . نشتی های دیگری هم از لوله ها موجود هست که‌این آمار را یکسری برابر می نماید . نشتی آب از شیر های وخیم یا این که آبگرم کن ها هم موجب هدر رفتن یه خرده متعددی آب می شود . هرچه آرم های نشتی آب نهفته خیس باشد این هدر رفتن ها ارتقا خواهد یافت . برا تشخیص و چگونگی یافتن نشتی لوله رویه هایی و جود داراست که به‌دنبال با آن آشنا خواهید شد .

طریقه ی یافت کردن نشتی آب :
یکی‌از این روش ها به کار گیری از کنتور آب است . برای یافتن نشتی آب لوله توسط ی کنتور روند تحت را دنبال نمائید .

ابتدا تمام شیر های آب را در خانه سفت ببندید . در صورتیکه خودرو لباسشویی یا این که ظرف شویی روشن باشد این تست به صحت صورت نمی پذیرد .

به کنتور آب مراجعه‌نمایید و عدد ثبت شده بر روی کنتور را یادداشت فرمایید . پس از گذشت 15 دقیقه مجدد عدد کنتور را یادداشت نمایید . در‌حالتی که عدد کنتور درین دوران ارتقا یافته بود اطمینان حاصل نمائید که بخشی از سیستم لوله کشی فاضلاب شما در حالا هدر دادن میزان متعددی آب است .

در بعضی مواقع میزان آب در حالا هدر رفتن خیلی کمتر از آن باشد که بوسیله کنتور آب قابل تشخیص باشد . برای یافتن دیگر نشتی های آب رویه های دیگری موجود هست . یک کدام از مطمئن ترین خط مش ها به کار گیری از دستگاه های اختصاصی تشخیص پارگی لوله میباشد . این دستگا ها با ارسال و اخذ فرکانس میتواند به خیر کوچکترین نشتی ها را نیر شناسایی کند .

تر بودن کنتور آب امری ارگانیک نیست . در حالتی‌که اعتقاد دارید که تر بودن کنتور آب خانه به دلیل آب امداد و بارندگی نیست , این احتمال را بدهید که در گزیده ازسیستم لوله کشی خانه نشتی آب موجود هست .

رفع نم و نشتی آب :
اعم از پیامدهای نشتیآب لوله نم دادن به دیواره ها و زمین اطراف لوله میباشد . این نشتی بعداز مدتی منجر سست شدن دیوار ها و حاد شدن آن می شود . هر چه زودتر برای تعمیرات لوله ی حاد فاضلاب مبادرت نمائید میزان ضرروزیان وارده کمتر خواهد بود .



:: برچسب‌ها: رفع نم و رطوبت , نم و رطوبت , رفع نم و رطوبت دیوار ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

اهواز - نائب رئیس اداره حفاظت از محیط زیست بیان کرد : در شهر اهواز کمتر از پنج درصد فاضلاب تصفیه می گردد و اکثر فاضلاب وارد رودخانه‌ای میگردد که مردمان مصرف شرب دارا‌هستند .

به نقل از خبر نگار مهر , حمید ظهرابی عصر روز جاری در نشستی در استانداری خوزستان ذکر کرد : روز جاری مشاجره بازدید از رودخانه کارون را داشتیم ; متأسفانه تخلیه آشغال و نخاله در محدوده شهر یکی مشکلات خیلی دور از شوخی است که‌این رودخانه را در کنار فاضلاب , تهدید میکند . حمل مصالح

او با اشاره به نقش داشتن تخلیه فاضلاب‌های صنعتی در آلودگی کارون و تولید مشکلاتی در آب این رودخانه در روزهای اخیر اعلام کرد : اجرای طرح جامع کاهش آلودگی رودخانه کارون که برنامه‌ریزی اکثری برای آن صورت گرفته شده‌است , می بایست با‌گاز پیگیری شود .

ظهرابی خطاب به مدیران استانی تصریح کرد : برای خودداری از تخلیه نخاله و آشغال در رودخانه کارون , شهرداری و آبفا به وظیفه های خویش دراین باره کار نمایند و چه بسا آب و برق هم بایستی بدین مورد نماید .

نائب رئیس محیط زیست ارگانیک و تنوع زیستی اداره محیط زیست مرزوبوم ذکر کرد : در شهر اهواز کمتر از پنج درصد فاضلاب تصفیه می‌گردد و اکثر فاضلاب وارد رودخانه‌ای می شود که مردمان مصرف شرب دارا هستند و اینها به‌هیچ‌وجه قابل‌پذیرش نیست ; کمپانی آب و فاضلاب نامش آب و فاضلاب است و قسمتی از عمل را آزادکردن و این اصلاً صحیح نیست .

ظهرابی همینطور در امر بحران ریزگردها در استان خوزستان هم اعلام‌کرد : در رابطه با کانون‌های ریزگرد اتفاقات خیر و خوبی در استان خوزستان انجام یافته و توقع میرود تخصیص آب برای آب پاشی نهال‌کاری در کانون‌های ریزگرد خوزستان به‌صورت دایم صورت پذیرد ; همینطور قضیه گردوغبار می بایست در حق تقدم وزارت نیرو باشد .

او با اشاره به موقعیت عالی تالاب هورالعظیم و آبگیری ۷۰ درصد آن خاطرنشان کرد : سرشماری ۲۵۰ هزار قطعه پرنده و صید و صیادی مردمان در‌این تالاب نشان‌دهنده بازیابی سیستم و جنبش به سمت‌وسوی لایق است . همینطور توقع میرود که تأمین حق آبه تالاب‌های خوزستان موردتوجه بیشتر وزارت نیرو قرار بگیرد .

محمدرضا شمسایی مدیرعامل اداره آب و برق خوزستان هم درین نشست ذکر کرد : با اعتنا به این که طرح‌های خوزستان نسبت به اولِ برنامه پنجم خیلی تغییرات قابل‌ملاحظه‌ای داشته برای همین ارقام موافقت‌نامه پروژه‌ها به‌شدت نیاز به تصحیح دارااست .

او پیرو تأکید کرد : اکنون تقریباً در تمام پروژه‌هایی که از روش فاینانس به مناقصه بین‌المللی می رود به نقص‌ برخورده‌ایم ; زیرا ارقام موافقت‌نامه‌ها بایستی تصحیح شود .

شریعتی استاندار خوزستان هم خطاب به شمسایی اظهار‌کرد : بعضا از موافقت‌نامه‌ها در سال قبلی بوده که تامل نمیکنم با مشکلی بربخورید و ضمن این‌که در طرح غدیر ۲۰۰ میلیارد تومان از حق فاضلاب را خوردید .

تاکید بر آلودگی ری/ طرح ریزی برای کاهش آلودگی کارخانه سیمان

عضو شورای اسلامی شهر تهران , با حضور در حیطه ۲۰ و بازدید از بعضا منابع کثیف کننده این ناحیه , بر آلوده و کثیف بودن این حیطه تاکید کرد .
به نقل از خبرگزاری مهر , احمد مسجد کاملی به همراه حسن خلیل ده دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران و سید احمد صفوی شهر‌دار ناحیه ۲۰ از توقفگاه اتوبوس رانی حیطه , کارخانه آجرنسوز , کارخانه سیمان تهران , محل تفکیک پسماند و شبکه های آب سرازیر درین ناحیه بازدید کرد .

او آن گاه در رابطه این بازدید ذکر کرد : روز جاری در ناحیه ۲۰ ما به مساله مرتبط با آب , خاک و هوا به مناسبت هفته هوای تمیز پرداختیم ; به دلیل این که بعضی نقاط در‌این حیطه وضعیت ویژه ای که برای آنان پیش میاید آلودگی بیشتری نسبت به سایر نقاط دارا‌هستند .

مسجدجامعی ادامه اعطا کرد : ری نیز از این موردها بود و منشا این آلودگی ها را درین تهرانگردی مورد بررسی قرار دادیم . در حوزه‌ ۲۰ توقفگاه بزرگ اتوبوسرانی در درون شهر و در حوالی محل سکونت شهروندان بود ; این اتوبوس ها گازوئیلی می‌باشند و برای این که علی الخصوص در فصل سوز و سرما گرم شوند در به عبارتی محل پایانه , یک ساعتی اتومبیل روشن میماند ; بخصوص در صبح که‌این موجب آلودگی هوا می شود .

عضو شورای شهر تهران طولانی تر کرد : کاری که برای پرهیز از آلودگی این بخشها بایستی انجام اعطا کرد , مسائل سوخت و فیلترینگ این وسایل نقلیه است که بایستی تصحیح شود . توصیه دیگر این است که‌این توقف گاه ها بایستی اطراف و محدوده مشخصی نسبت به اماکن مسکونی یا این که حیاتی مثل درمان گاه داشته باشند .

او آن‌گاه با اشاره به بازدید از کارخانه سیمان ری ذکر کرد : گزارش هایی از نداشتن فیلترینگ درین کارخانه به دست ما رسیده بود که ما حدود ۲ سال و نیم قبلا مکان بازدید کردیم که آن بازدید منشا سیاستی شده بود که از فیلترینگ به کارگیری نمایند و اداره محیط زیست نیز به طور آنلاین آلایندگی این کارخانه را بررسی نماید .

مسجد کاملی افزود : تمهیدانی اندیشیده شده بود که تا سال آتی حجم آلودگی درین کارخانه کاهش پیدا نماید ; در عین درحال حاضر مسائل فضای سبز پیرامون را پوشش بدهند . بحثی در رابطه فضای سبز متناسب با آلودگی هایی که کارخانه تولید می نماید این توجه ویژه ای بود که مجموعه کارشناسی داشت که در توسعه و گسترش فضای سبز این رعایت شود .

عضو شورای اسلامی شهر تهران تیتر کرد : علاوه برا آن سیستم هایی را پیش گویی کرده بودند برای فیلتریک که بعضی از آن ها فعال بود و بعضا دیگر نیز در آتی نزدیک فعال می شود .

او تاکید کرد : گزارش دادند که کارخانه بیست هزار بدن روزمره مواد از معادن اطراف بدین کارخانه انتقال می یابد که‌این حجم جابجایی و انفجارهایی که برای ریزش کوه آنجا روی می‌دهد آلودگی هایی دارااست که قرار شد خط مش هایی را پیش گویی نمایند .

مسجد کاملی اذعان کرد : گفته می شود ساختمان بلند آزادی و کتابخانه ملی با سیمان این کارخانه ساختمان تاسیس شده است ولی به عهدوپیمان یکی اهل یک محل کوه های این حوزه‌ برای استخراج سیمان بیشتر در هم اکنون از در میان رفتن است . کارخانه نیز میزان مصرف سیمان پایتخت را بیشتر از ایجاد خویش می دانست و می اظهار‌کرد در‌صورتی‌که این یه خرده نیز که ایجاد می شود جدا شود آلودگی ناشی از رفت وآمد خودروهای حمل سیمان از شهرها و کارخانه های دیگر به تهران پابرجا است .

عضو شورای اسلامی شهر تهران بعد به بازدید از کارخانه خشت نسوز پرداخت و اظهار‌کرد : منتخب دیگر از آلودگی



:: برچسب‌ها: حمل نخاله , حمل نخاله ساختمانی , حمل نخاله در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

همدان - مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از ایمن سازی ۷ هزار و ۵۰۰ مترمکعب از نقاط پرتگاهی محورهای این شهرستان در سال قبل خبر بخشید . 

نبی ابراهیم خانی در رای زنی با خبر نگار مهر با تأکید بر این که ایمن سازی راه‌ها و محورهای مواصلاتی مهم‌ترین برنامه این سازمان است , اظهار داشت : ایمن سازی نقاط پرتگاهی مشتمل بر گردنه ها , پل ها و غیره با خاک‌ریز در همه محورهای حوزه استحفاظی این شهرستان انجام شد . حمل نخاله ساختمانی مرکز تهران

او افزود : به سوی ایمن سازی محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه‌خیز همدان , خاکریزی محور همدان - ملایر , همدان تهران و محور روستایی چشین از طرف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان در فرمان عمل قرار گرفت .

مدیریت راهداری همدان ادامه اعطا کرد : همینطور در‌این برهه زمانی , شانه‌سازی و رفع افتادگی کتف به حجم ۲۴ هزار متر مکعب در محورهای این شهرستان انجام شد .

او یادآور شد : در سال ۹۶ همینطور ۲۸ هزار مترمکعب ترانشه برداری و تعریض نقاط مستعد گرفتگی و روش بندان در طول بارش در روش های حوزه استحفاظی این شهرستان اجرایی شد .

ابراهیم خانی با اشاره به اقدامات نوروزی انجام یافته به وسیله این سازمان به سوی ایمن سازی محورهای شهرستان اذعان کرد : از اولِ همین سال تا به امروز در بخش‌های متفاوت اقدامات دیگری به وسیله نیروهای راهداری شهرستان همدان انجام یافته که طبق برنامه‌ریزی‌ها تا پایان امسال طرح های نیمه‌تمام و دارنده حق تقدم درسمت ارتقا ایمنی راه‌ ادامه دارااست .

او لکه گیری راه و روش های حوزه استحفاظی , درزگیری شیوه های شریانی , شستشوی گاردریل ها , تابلوهای اطلاعاتی و انتظامی , نیوجرسی در محورهای دارای اهمیت و فرعی , پاک سازی کتف , پارکینگ و اطراف شیوه از آشغال و نخاله , ترانشه برداری و رفع نقاط اتفاق خیز برای رفع گره های ترافیکی , کتف سازی و تصحیح شیب شیروانی , تجهیز و آمادگی راهدارخانه ها , تجهیز اتومبیل آلات , کامل شدن و نصب تابلوهای اخطاری و انتظامی , نقاشی کردن سرعت کاه ها , خط کشی جاده های مواصلاتی رفع نقاط پرتگاهی و ریزش برداری در بعضا محورها را اعم از اقدامات این سازمان در روزها عید نوروز برشمرد .

همت نوروزی دستگاه‌های مسئول تحلیل شود

گرگان - در اولیه صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان در سال ۹۷ بررسی سعی نوروزی دستگاه های مسئول در جهت کاهش کاستی ها در سالیان آینده , مطرح شد .
به نقل از خبر نگار مهر , شامگاه روز شنبه , اولیه گرد هم آیی شورای اسلامی شهر گرگان در سال ۹۷ , برگزار شد .

درین گردهمایی که امر فعالیت گزارش تلاش برنامه های استقبال از فصل بهار سازمانهای تابعه شهرداری گرگان و دستگاه های اجرایی را در فرمان فعالیت داشت , فائزه عبداللهی , مدیریت شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد : با نامگذاری سال ۹۷ تحت عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» به وسیله رهبر معظم انقلاب بایستی گردهمایی ای خاص آن تشکیل تا نقش شورای شهر در چگونگی حمایت از کالای اهل ایران معلوم شود .

او طولانی تر کرد : حمایت از کالای اهل ایران به اقتصاد شهر امداد کرده و باعث تقویت اراده ملی خواهد شد .

ساخت بازارچه های خوداشتغالی در سمت شعار سال

مدیر شورای اسلامی شهر گرگان بیان کرد : ‌در پایان سال ۹۶ با همیاری اداره فرهنگی و ورزشی شهرداری شاهد ساخت بازارچه‌های خوداشتغالی بودیم و تولیدها خانگی در آنان عرضه شد .

او بابیان اینکه که‌این بازارچه ها یکی روش‌های حمایت از کالای ملی است , ذکر کرد : از همگی اشخاصی که در ستاد وام ها نوروزی قدم برداشتند سپاس میکنم .

عبداللهی اعلام‌کرد : بایستی از همگی گنجایش ها در این باره استعمال کنیم و نشان دهیم که با تعامل می توان اتفاقات خیر رقم زد .

برگزاری جلسات گوناگون در کمیسیون توریسم

به دنبال معاون شورای اسلامی شهر گرگان ذکر کرد : برای اولین دفعه در قدمت شورای شهر گرگان , کمیسیون توریسم صورت گرفت .

علی اصغر یوسفی ادامه بخشید : جلسات زیادی با اداره ها و دستگاه های متعدد تشکیل و در آن برنامه های استقبال از فصل بهار طرح ریزی شد .

او ذکر کرد : در ۲۰ مهر ۹۶ در نمایشگاه توریسم تهران برای نمایش دادن جاذبه های توریسم استان کمپانی کردیم که دستاوردهای خیر به همراه داشت .

یوسفی اظهار کرد : جشنوراه های و برنامه های مختلفی اعم از برگزاری پایانه های نوروزی , مسابقه شایسته ترین هفت سین , آزادسازی ماهی ها , مهیا سازی سه تالار برای مواقع چالش , نوروزخوانی و غیره انجام شد .

او همینطور اظهار کرد : ارتقا سا‌عتها سرویس ها دهی اتوبوس ها , شستشوی روزمره آنان و رنگ کردن ایستگاه ها به وسیله اداره حمل و نقل توشه و مسافر شهرداری گرگان اتفاق افتاد .

یوسفی همینطور از اقدامات سرویس ها شهری و فضای سبز و اداره حریق آدرس شهرداری گرگان برای سرویس ها دهی به شهروندان در روز ها عید نوروز قدردانی کرد .

اعتنا به حمل و نقل هوایی درسمت صنعت توریسم

در‌پی ناصر گرزین , ‌دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت : ‌دور از انصاف است که‌این همگی کار را ببینیم اما سپاس نکنیم .

او ادامه بخشید : یکی زیرساخت های با اهمیت صنعت توریسم , دقت به توسعه و گسترش حمل و نقل هوایی است که بایستی مورد دقت قرار گیرد .

گرزین بابیان این‌که حمل و نقل هوایی در جذب گردشگر اصلی است , اظهار‌کرد : زحمات شبانه روزی متعددی در برنامه های استقبال از فصل بهار انجام شد تا رضایت شهروندان تعیین شود .

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان تأکید کرد : ‌ نظارت و بازخوانی این عملکردها قادر است کاستی های فعالیت را در سالهای آتی کسر کرده تا شاهد ماندگاری مسافر باشیم .

احداث بوستان مسافر

در‌پی گرد‌همایی محمد ابراهیم جرجانی , دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان ذکر کرد : المان های زیبایی در مرحله شهر نصب و دگرگون سازی خیر را شاهد بودیم .

او افزود : ‌تابستان را پیش رو داریم و در‌این روز ها که زمان بیشتری برای مسافران است شاهد اشغال پیاده روهای محور نهارخوران بوسیله مسافران و اذیت شدن شهروندان هستیم .

جرجانی بابیان این‌که بایستی در گرگان بوستان مسافر احداث شود , ‌ تأکید کرد : این دستور باعث می شود تا محور نهارخوران و النگدره آزاد شود .

درپی حمیدرضا آقاملایی , دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان بر ضرورت فعالیت تیمی در جهت شناساندن شهر گرگان تأکید کرد .

ضرورت عمل تیمی

در پی گردهمایی مدیر سازمان ارثیه فرهنگی , صنعت های دستی و توریسم گرگان خاطرنشان کرد : در روزها عید باستانی برنامه‌ها و اتفاقات نیکی در حوزه توریسم در شهر گرگان رقم خورد و ‌چهره متفاوتی از گرگان



:: برچسب‌ها: حمل نخاله , حمل نخاله ساختمانی , حمل نخاله در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 فروردين 1397 | نظرات ()